Δημιουργία και παροχή εμπειριών στο καταναλωτικό κοινό: η αγοραστική εμπειρία των Mall

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Αιγαίου   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Δημιουργία και παροχή εμπειριών στο καταναλωτικό κοινό: η αγοραστική εμπειρία των Mall

Βέργη, Μαρία

Κουφοδόντης, Ιάσων

masterThesis

2012
2015-11-19T10:35:39Z


Στη σημερινή εποχή, η πληθώρα των επιχειρήσεων που έχουν δημιουργηθεί, σε συνδυασμό με την συνεχή προσπάθειά τους να διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό, έχουν δημιουργήσει την παροχή αξιομνημόνευτων εμπειριών στο καταναλωτικό κοινό. Οι εμπειρίες δηλαδή, αποτελούν την εξέλιξη της οικονομικής αξίας, ακριβώς μετά την οικονομία των υπηρεσιών. Επιπλέον, πολλές φορές προϋποθέτουν τη συμμετοχή του πελάτη, ενώ ο καθένας τις βιώνει ξεχωριστά και διαφορετικά ανάλογα με την προσωπικότητά του αλλά και ένα συνδυασμό αρκετών παραγόντων.Απώτερος σκοπός της παρούσης διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση των παραγόντων που συμβάλλουν στη δημιουργία της αγοραστικής εμπειρίας που βιώνουν οι επισκέπτες στα mall αλλά και η σύγκρισή τους με τα μεμονωμένα καταστήματα. Η έρευνα αγοράς που διεξήχθη, περιλαμβάνει, παράγοντες του περιβάλλοντος, της ατμόσφαιρας, χαρακτηριστικά της αγοραστικής εμπειρίας αλλά και δημογραφικά χαρακτηριστικά.


Ατμόσφαιρα
Αγοραστική εμπειρία
Προσβασιμότητα
Περιβάλλον
Παροχή υπηρεσιών
Αλληλεπίδραση
Services
Shopping experience
Accessibility
Interaction
Atmosphere
Environment

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων.




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.