Η αντίστροφη εφοδιαστική αλυσίδα στην Ελλάδα. Ανάλυση και σχεδιασμός

This item is provided by the institution :
University of the Aegena   

Repository :
Institutional Repository Hellanicus   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η αντίστροφη εφοδιαστική αλυσίδα στην Ελλάδα. Ανάλυση και σχεδιασμός

Κουρκουτάς, Ιωάννης

Κακούρης, Αντρέας

masterThesis

2012
2015-11-19T10:36:01Z


Η παρούσα εργασία έχει σαν σκοπό την μελέτη των καταστημάτων μαζικής εστίασης της περιοχής της Θεσσαλονίκης. Κύριοι στόχοι της μελέτης είναι:• Η παρουσίαση της υπάρχουσας κατάστασης στον χώρο της μαζικής εστίασης της Θεσσαλονίκης και κατ’ επέκταση της Ελλάδας, αναφορικά με τις πρακτικές που ακολουθούνται σε σχέση με την ανακύκλωση και την περιβαλλοντική τους πολιτική.• Η κατανόηση των προβλημάτων και των δυνατοτήτων που έχουν αυτές οι επιχειρήσεις να εισέλθουν σε ένα περιβάλλον συνεργασίας με εταιρίες ανακύκλωσης, ιδιαίτερα όσων αφορά τα χρησιμοποιημένα τηγανέλαια.• Η παρουσίαση μίας σαφής εικόνας της πραγματικότητας στις εταιρίες συλλογής και ανακύκλωσης, ώστε να μπορέσουν να βελτιώσουν τις πρακτικές τους και τις επιλογές τους. Αποτέλεσμα αυτών, να έρθουν σε πιο στενή επαφή με τον χώρο της μαζικής εστίασης με σκοπό την συνεργασία τους και την προσφορά στο περιβάλλον.• Η παράθεση επιλογών στις επιχειρήσεις που δεν γνωρίζουν πώς να κινηθούν ώστε να υιοθετήσουν τεχνικές ορθής απόρριψης με σκοπό την ανακύκλωση.Η επίτευξη των παραπάνω στόχων προσεγγίζεται με μία έρευνα ερωτηματολογίου η οποία ακολουθείται από στατιστική ανάλυση και ερμηνεία των αποτελεσμάτων.
This research aims at the study of foodservice outlets in the region of Thessaloniki. The main objectives of this study are:• The presentation of the current status in the field of catering in Thessaloniki and by extension in Greece, regarding practices in relation to recycling and environmental policy.• An understanding of the problems and possibilities which these businesses will have to face to enter into a collaborative environment with recycling companies, particularly those which deal with used cooking oils.• Presenting a clear picture of reality to the collection and recycling companies to enable them to improve their practices and choices. As a result, they can get into closer contact with the market of catering in order to cooperate with its companies and contribute to the environment.• The present options to the companies that do not know how to behave and adopt proper disposal techniques for recycling.Achieving these objectives is approached with a questionnaire survey followed by statistical analysis and interpretation of results.


Τηγανέλαια
Καταστήματα μαζικής εστίασης
Αντίστροφη εφοδιαστική αλυσίδα
Περιβάλλον
Ανακύκλωση
Στατιστική ανάλυση
Questionnaire survey
Reverse supply chain
Used cooking oils
Food service
Recycling
Disposal techniques

Διοίκηση Επιχειρήσεων - ΜΒΑ
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)