Έρευνα για τις στάσεις των καταναλωτών στην αγορά κρασιού

This item is provided by the institution :
University of the Aegena   

Repository :
Institutional Repository Hellanicus   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Έρευνα για τις στάσεις των καταναλωτών στην αγορά κρασιού

Καρίτη, Ιουλία

Λυμπερόπουλος, Κωνσταντίνος

masterThesis

2012
2015-11-19T10:36:02Z


Η παρούσα διπλωματική μελετά τη συμπεριφορά και την στάση των καταναλωτών απέναντι στο κρασί γενικότερα και δίνει έμφαση στο κρασί από σταφύλια βιολογικής γεωργίας. Το πρώτο κεφάλαιο επιχειρεί να αναλύσει την έννοια της βιολογικής γεωργίας και των βιολογικών προιόντων και παράλληλα περιγράφει την ισχύουσα νομοθεσία που διέπει την πιστοποίηση τους. Παρουσιάζεται η βιολογική αμπελουργία και οι κανονισμοί που ακολουθούνται σε αυτήν καθώς και πληροφορίες για το βιολογικό κρασί . Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται μια ανασκόπηση τόσο της εγχώριας όσο και της διεθνούς βιβλιογραφίας σε θέματα συμπεριφοράς καταναλωτών ως προς το κρασί και ώς προς το βιολογικό κρασί ειδικότερα, καθώς και τμηματοποίησης της αγοράς κρασιού βάσει των προτιμήσεων των καταναλωτών. Για την διπλωματική πραγματοποιήθηκε έρευνα σε δείγμα 100 καταναλωτών κρασιού. Στα δύο επόμενα κεφάλαια περιγράφεται η μεθοδολογία της έρευνας που πραγματοποιήθηκε και παρατίθενται τα αποτελέσματα που προέκυψαν. Σκοπός της έρευνας ήταν να διερευνηθεί η στάση των καταναλωτών απέναντι στο κρασί γενικότερα και κατά πόσο είναι ενήμεροι για το βιολογικό κρασί, αν το αγοράζουν και αν ναι για ποιούς λόγους το προτιμούν. Ακόμη στην περίπτωση των καταναλωτών που δεν το επιλέγουν να εντοπιστούν οι λόγοι για τους οποίους συμβαίνει αυτό. Στο τελευταίο μέρος της εργασίας παρουσιάζονται τα κυριότερα αποτελέσματα της έρευνας, καθώς και προτάσεις για περαιτέρω έρευνα.


Κρασί
Βιολογικό κρασί
Έρευνα αγοράς
Βιολογικά προϊόντα
Βιολογική γεωργία
Wine
Organic wine
Organic products
Organic agriculture
Market research

Διοίκηση Επιχειρήσεων - ΜΒΑ
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)