Πώς η χώρα προέλευσης και ο εθνοκεντρισμός επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά

This item is provided by the institution :
University of the Aegena   

Repository :
Institutional Repository Hellanicus   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Πώς η χώρα προέλευσης και ο εθνοκεντρισμός επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά

Μπαρμπαλιά, Νικολέτα-Χρυσάνθη

Λυμπερόπουλος, Κωνσταντίνος

masterThesis

2013
2015-11-19T10:36:09Z


Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία ερευνά την επίδραση του φαινομένου της χώρας προέλευσης των προϊόντων και του εθνοκεντρικού καταναλωτισμού στη συμπεριφορά του καταναλωτή.
The thesis examines in what ways the Country of Origin effect and consumer ethnocentrism influences consumer behavior.


Χώρα προέλευσης
Εθνοκεντρικός καταναλωτισμός
Καταναλωτική συμπεριφορά
Consumer ethnocentrism
Consumer behavior
Country of origin

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)