Πώς η χώρα προέλευσης και ο εθνοκεντρισμός επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά
(EL)
Μπαρμπαλιά, Νικολέτα-Χρυσάνθη
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
(EL)
Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία ερευνά την επίδραση του φαινομένου της χώρας προέλευσης των προϊόντων και του εθνοκεντρικού καταναλωτισμού στη συμπεριφορά του καταναλωτή.
The thesis examines in what ways the Country of Origin effect and consumer ethnocentrism influences consumer behavior.