Πώς η χώρα προέλευσης και ο εθνοκεντρισμός επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository Hellanicus
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2013 (EN)

Πώς η χώρα προέλευσης και ο εθνοκεντρισμός επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά (EL)

Μπαρμπαλιά, Νικολέτα-Χρυσάνθη

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. (EL)

Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία ερευνά την επίδραση του φαινομένου της χώρας προέλευσης των προϊόντων και του εθνοκεντρικού καταναλωτισμού στη συμπεριφορά του καταναλωτή.
The thesis examines in what ways the Country of Origin effect and consumer ethnocentrism influences consumer behavior.

masterThesis

Consumer ethnocentrism (EL)
Consumer behavior (EL)
Country of origin (EL)
Χώρα προέλευσης (EL)
Εθνοκεντρικός καταναλωτισμός (EL)
Καταναλωτική συμπεριφορά (EL)


2013


2015-11-19T10:36:09Z

Χίος




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)