Πώς η χώρα προέλευσης και ο εθνοκεντρισμός επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Αιγαίου   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Πώς η χώρα προέλευσης και ο εθνοκεντρισμός επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά

Μπαρμπαλιά, Νικολέτα-Χρυσάνθη

Λυμπερόπουλος, Κωνσταντίνος

masterThesis

2013
2015-11-19T10:36:09Z


Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία ερευνά την επίδραση του φαινομένου της χώρας προέλευσης των προϊόντων και του εθνοκεντρικού καταναλωτισμού στη συμπεριφορά του καταναλωτή.
The thesis examines in what ways the Country of Origin effect and consumer ethnocentrism influences consumer behavior.


Χώρα προέλευσης
Εθνοκεντρικός καταναλωτισμός
Καταναλωτική συμπεριφορά
Consumer ethnocentrism
Consumer behavior
Country of origin

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.