Πώς η χώρα προέλευσης και ο εθνοκεντρισμός επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2013 (EL)

Πώς η χώρα προέλευσης και ο εθνοκεντρισμός επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά (EL)

Μπαρμπαλιά, Νικολέτα-Χρυσάνθη

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. (EL)

Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία ερευνά την επίδραση του φαινομένου της χώρας προέλευσης των προϊόντων και του εθνοκεντρικού καταναλωτισμού στη συμπεριφορά του καταναλωτή.
The thesis examines in what ways the Country of Origin effect and consumer ethnocentrism influences consumer behavior.

masterThesis

Consumer ethnocentrism (EL)
Consumer behavior (EL)
Country of origin (EL)
Χώρα προέλευσης (EL)
Εθνοκεντρικός καταναλωτισμός (EL)
Καταναλωτική συμπεριφορά (EL)


2013


2015-11-19T10:36:09Z

Χίος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.