Ανάλυση και ανάπτυξη μοντέλων αξίας ηλεκτρονικού εμπορίου
(EL)
Μπίθας, Γεώργιος
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
(EL)
Τα τελευταία χρόνια πολλές καινοτόμες ιδέες έχουν επινοηθεί και έχουν συζητηθεί. Αυτές οι ιδέες είναι καινοτόμες διότι παρουσιάζουν νέες ευκαιρίες οικονομικής αξίας που μέχρι την στιγμή που ανακαλύφθηκαν ήταν άγνωστες στην αγορά. Μια ευκαιρία αξίας είναι κάτι που προτείνεται σε μια ομάδα ανθρώπων για σκέψη και αποδοχή από μια άλλη ομάδα. Τα τελευταία χρόνια είναι ξεκάθαρο ότι πολλές από αυτές τις ιδέες έχουν αποτύχει διότι υστερούσαν κυρίως στο ότι δεν είχαν ξεκάθαρη πρόταση αξίας. Μια καλή πρόταση αξίας επιτρέπει για κάθε εμπλεκόμενο να έχει κέρδος από αυτήν την πρόταση. Το E3-value προσφέρει εικονική απεικόνιση μιας ιδέας ώστε να δώσει σε όλους τους εμπλεκόμενους πληροφορίες για να βοηθήσει στην υλοποίηση αυτής της ιδέας. Ένα μοντέλο αξίας E3-value απεικονίζει ένα δίκτυο επιχειρήσεων οι οποίες δημιουργούν, διανέμουν, και καταναλώνουν αντικείμενα οικονομικής αξίας. Το μοντέλο εστιάζει στο είδος των αντικειμένων τα όποια οι επιχειρήσεις πρέπει να ανταλλάξουν η μια με την άλλη προκειμένου να καλυφθούν οι καταναλωτικές ανάγκες.