Μεθοδολογία Δέλτα: η περίπτωση ελληνικής ωοπαραγωγικής επιχείρησης

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2013 (EL)

Μεθοδολογία Δέλτα: η περίπτωση ελληνικής ωοπαραγωγικής επιχείρησης (EL)

Θεοχαροπούλου, Κωνσταντίνα - Ιωάννης

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. (EL)

Η στρατηγική των επιχειρήσεων αποτελεί ένα από τα πλέον απαραίτητα και ενδιαφέροντα πεδία του τομέα της Διοίκησης των Επιχειρήσεων, καθώς σχετίζεται άμεσα με τη γενικότερη πορεία που ακολουθεί μια επιχείρηση. Στην παρούσα εργασία πραγματοποιείται η μελέτη της στρατηγικής της Βλαχάκης Α.Π.Ε.Ε., ελληνικής εταιρείας που δραστηριοποιείται στο χώρο της πτηνοτροφίας – ωοπαραγωγής. Η ανάλυση πραγματοποιείται με τη βοήθεια της Μεθοδολογίας Δέλτα, ενός καινοτόμου στρατηγικού μοντέλου, που στο κέντρο της διαμόρφωσης της στρατηγικής τοποθετεί τον πελάτη, σε αντίθεση με τα περισσότερο συμβατικά μοντέλα στρατηγικής τα οποία αποδίδουν ιδιαίτερη βαρύτητα στον ανταγωνισμό. Στα πλαίσια της εφαρμογής της Μεθοδολογίας Δέλτα στη Βλαχάκης Α.Π.Ε.Ε., κρίθηκε σκόπιμο να προηγηθεί η αναφορά σε βασικούς όρους και έννοιες που σχετίζονται με το ευρύτερο πεδίο της στρατηγικής των επιχειρήσεων. Συγκεκριμένα, έπειτα από την ανάδειξη της σημασίας της στρατηγικής, παρατέθηκαν τα διαφορετικά επίπεδά της, η έννοια της στρατηγικής διοίκησης και τα στάδια τα οποία αυτή ακολουθεί, καθώς επίσης και βασικά σημεία του στρατηγικού ανταγωνισμού.Στη συνέχεια, θεωρήθηκε σκόπιμο να πραγματοποιηθεί η αναλυτική περιγραφή των βασικών σημείων της Μεθοδολογίας Δέλτα, ούτως ώστε να κατατοπιστεί ο αναγνώστης. Η μεθοδολογία αυτή, ξεκινώντας από τη σωστή τμηματοποίηση της πελατειακής βάσης, κινείται προς τη διατύπωση της κατάλληλης πρότασης αξίας για τους πελάτες και έπειτα από την ανάλυση του περιβάλλοντος στο οποίο δραστηριοποιείται η επιχείρηση (εσωτερικού και εξωτερικού), καταλήγει στο σχηματισμό της επιχειρηματικής στρατηγικής ατζέντας. Στην ατζέντα αυτή συνοψίζονται όλοι οι στόχοι που πρέπει να επιτευχθούν από την επιχείρηση, καθώς και τα αρμόδια τμήματα και στελέχη για την πραγματοποίηση των απαραίτητων διαδικασιών.Έπειτα από την προσπάθεια προσαρμογής της μεθοδολογίας στα δεδομένα της υπό μελέτη επιχείρησης, αναδείχθηκαν οι βασικότεροι στρατηγικοί της στόχοι, οι οποίοι αφορούν κυρίως την ικανοποίηση του πελάτη και τη μεγιστοποίηση της αξίας του, μέσα από την παραγωγή ποιοτικών προϊόντων, το σεβασμό στις πεποιθήσεις του, τη συνεχή έρευνα και ανάπτυξη. Μέσα από ένα άριστα συνεργαζόμενο δίκτυο συμπληρωματικών επιχειρήσεων και καναλιών διανομής, η επιχείρηση επιδιώκει την επέκταση της γεωγραφικής της κάλυψης και την αύξηση του μεριδίου της στην αγορά. Τέλος, στηριζόμενη στον πλέον τεχνολογικά εξελιγμένο εξοπλισμό της, η επιχείρηση θα συνεχίσει να αποδεικνύει έμπρακτα το ενδιαφέρον της προς το περιβάλλον, προβαίνοντας σε ενέργειες για την προστασία του, αλλά και προς το ζωικό της κεφάλαιο, εξασφαλίζοντας τις απαραίτητες συνθήκες για την ευζωία των ορνίθων οι οποίες εκτρέφονται για την παραγωγή των προϊόντων της.

masterThesis

Στρατηγική διοίκηση (EL)
Στρατηγική ατζέντα (EL)
Strategic management (EL)
Competitive advagntage (EL)
Customer segmentation (EL)
Στρατηγική (EL)
Μεθοδολογία Δέλτα (EL)
Τμηματοποίση πελατών (EL)
Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα (EL)
Strategic agenda (EL)
Strategy (EL)
Delta model (EL)


2013


2015-11-19T10:36:10Z

Χίος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.