Μεθοδολογία Δέλτα: η περίπτωση ελληνικής ωοπαραγωγικής επιχείρησης

This item is provided by the institution :
University of the Aegena   

Repository :
Institutional Repository Hellanicus   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Μεθοδολογία Δέλτα: η περίπτωση ελληνικής ωοπαραγωγικής επιχείρησης

Θεοχαροπούλου, Κωνσταντίνα - Ιωάννης

Αγγελής, Βασίλειος
Κωνσταντόπουλος, Νικόλαος
Θεοτοκάς, Ιωάννης

masterThesis

2013
2015-11-19T10:36:10Z


Η στρατηγική των επιχειρήσεων αποτελεί ένα από τα πλέον απαραίτητα και ενδιαφέροντα πεδία του τομέα της Διοίκησης των Επιχειρήσεων, καθώς σχετίζεται άμεσα με τη γενικότερη πορεία που ακολουθεί μια επιχείρηση. Στην παρούσα εργασία πραγματοποιείται η μελέτη της στρατηγικής της Βλαχάκης Α.Π.Ε.Ε., ελληνικής εταιρείας που δραστηριοποιείται στο χώρο της πτηνοτροφίας – ωοπαραγωγής. Η ανάλυση πραγματοποιείται με τη βοήθεια της Μεθοδολογίας Δέλτα, ενός καινοτόμου στρατηγικού μοντέλου, που στο κέντρο της διαμόρφωσης της στρατηγικής τοποθετεί τον πελάτη, σε αντίθεση με τα περισσότερο συμβατικά μοντέλα στρατηγικής τα οποία αποδίδουν ιδιαίτερη βαρύτητα στον ανταγωνισμό. Στα πλαίσια της εφαρμογής της Μεθοδολογίας Δέλτα στη Βλαχάκης Α.Π.Ε.Ε., κρίθηκε σκόπιμο να προηγηθεί η αναφορά σε βασικούς όρους και έννοιες που σχετίζονται με το ευρύτερο πεδίο της στρατηγικής των επιχειρήσεων. Συγκεκριμένα, έπειτα από την ανάδειξη της σημασίας της στρατηγικής, παρατέθηκαν τα διαφορετικά επίπεδά της, η έννοια της στρατηγικής διοίκησης και τα στάδια τα οποία αυτή ακολουθεί, καθώς επίσης και βασικά σημεία του στρατηγικού ανταγωνισμού.Στη συνέχεια, θεωρήθηκε σκόπιμο να πραγματοποιηθεί η αναλυτική περιγραφή των βασικών σημείων της Μεθοδολογίας Δέλτα, ούτως ώστε να κατατοπιστεί ο αναγνώστης. Η μεθοδολογία αυτή, ξεκινώντας από τη σωστή τμηματοποίηση της πελατειακής βάσης, κινείται προς τη διατύπωση της κατάλληλης πρότασης αξίας για τους πελάτες και έπειτα από την ανάλυση του περιβάλλοντος στο οποίο δραστηριοποιείται η επιχείρηση (εσωτερικού και εξωτερικού), καταλήγει στο σχηματισμό της επιχειρηματικής στρατηγικής ατζέντας. Στην ατζέντα αυτή συνοψίζονται όλοι οι στόχοι που πρέπει να επιτευχθούν από την επιχείρηση, καθώς και τα αρμόδια τμήματα και στελέχη για την πραγματοποίηση των απαραίτητων διαδικασιών.Έπειτα από την προσπάθεια προσαρμογής της μεθοδολογίας στα δεδομένα της υπό μελέτη επιχείρησης, αναδείχθηκαν οι βασικότεροι στρατηγικοί της στόχοι, οι οποίοι αφορούν κυρίως την ικανοποίηση του πελάτη και τη μεγιστοποίηση της αξίας του, μέσα από την παραγωγή ποιοτικών προϊόντων, το σεβασμό στις πεποιθήσεις του, τη συνεχή έρευνα και ανάπτυξη. Μέσα από ένα άριστα συνεργαζόμενο δίκτυο συμπληρωματικών επιχειρήσεων και καναλιών διανομής, η επιχείρηση επιδιώκει την επέκταση της γεωγραφικής της κάλυψης και την αύξηση του μεριδίου της στην αγορά. Τέλος, στηριζόμενη στον πλέον τεχνολογικά εξελιγμένο εξοπλισμό της, η επιχείρηση θα συνεχίσει να αποδεικνύει έμπρακτα το ενδιαφέρον της προς το περιβάλλον, προβαίνοντας σε ενέργειες για την προστασία του, αλλά και προς το ζωικό της κεφάλαιο, εξασφαλίζοντας τις απαραίτητες συνθήκες για την ευζωία των ορνίθων οι οποίες εκτρέφονται για την παραγωγή των προϊόντων της.


Στρατηγική διοίκηση
Στρατηγική ατζέντα
Strategic management
Competitive advagntage
Customer segmentation
Στρατηγική
Μεθοδολογία Δέλτα
Τμηματοποίση πελατών
Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Strategic agenda
Strategy
Delta model

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)