Web 2.0: social media marketing & χρηματοπιστωτικοί οργανισμοί

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2013 (EL)

Web 2.0: social media marketing & χρηματοπιστωτικοί οργανισμοί (EL)

Καρμοίρης, Παναγιώτης - Νίκων

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. (EL)

Η νέα εποχή στο διαδίκτυο οδήγησε στη μετάβαση από το στατικό και παθητικό ρόλο των χρηστών στη συμμετοχή και τη διαδραστικότητα. Οι υπηρεσίες μέσω διαδικτύου αναπτύσσονται ραγδαία, αποτελούν το κλειδί στην επιτυχημένη online παρουσία των επιχειρήσεων και ο χρήστης θεωρείται πλέον κομμάτι της αλυσίδας διαμοίρασης και εμπλουτισμού του περιεχομένου του Ιστού.Ο χρήστης γίνεται μέτοχος σε μία παγκόσμια πλατφόρμα, καθώς ο Ιστός έχει πλέον αυτόν τον χαρακτήρα, στηριζόμενος στην αξιοποίηση της συλλογικής νοημοσύνης των χρηστών του και στον κοινωνικό ανοιχτό χαρακτήρα της νέας του δομής. Η νέα εποχή σηματοδοτεί και την μετάβαση σε μία νέα πιο εξελιγμένη γενιά χρηστών οι οποίοι μέσα από τα προσωπικά τους Ιστολόγια αρχειοθετούν, κριτικάρουν, μεταβάλουν και αξιολογούν τα δεδομένα που τους παρέχονται, δίνοντας βήμα στην εξέλιξη του Web σε κάτι νέο το οποίο και αναφέρουμε ως Web 2.0.H ευκολία που παρέχει η τεχνολογία και οι διασυνδεδεμένες στον Ιστό συσκευές, στο χρήστη, αυξάνουν την ανάγκη για την ένταξή του σε μία online κοινότητα την οποία επιλέγει με βάση το περιεχόμενο και τα ενδιαφέροντά του. Μέσα στο διαδίκτυο λοιπόν δημιουργούνται οι κοινότητες των χρηστών και η έννοια τελικά των social media. Το μέσο αυτό δίνει μεγάλες επιχειρηματικές δυνατότητες στις εταιρείες για προβολή, αξιοποίηση του άμεσου feedback από τα μέλη και την εξέλιξη του τρόπου με τον οποίο πλέον αναπτύσσουν τα προσφερόμενα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.Η αλλαγή αυτή αν και με δειλά στην αρχή βήματα, έχει αρχίσει πλέον να αξιοποιείται ιδιαιτέρως και από τις τράπεζες οι οποίες θέλησαν να εκμεταλλευτούν την προβολή, τη διεισδυτικότητα και την αμεσότητα των social media στην καθημερινή καταναλωτική πρακτική των χρηστών του Διαδικτύου.

masterThesis

Τράπεζες (EL)
Web 2.0 (EL)
Διαδίκτυο (EL)
Social media (EL)
Folksonomy (EL)
Wikis (EL)
Content communities (EL)
Social networks (EL)
Χρηματοπιστωτικοί Οργανισμοί (EL)
Weblogs (EL)
Marketing (EL)


2013


2015-11-19T10:36:10Z

Χίος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.