Τα "e-books" και οι εκπαιδευτικές τους πρακτικές

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Αιγαίου   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Τα "e-books" και οι εκπαιδευτικές τους πρακτικές

Λαπατούρα, Χαρούλα

Φεσάκης, Γεώργιος

masterThesis

2011
2015-11-19T10:44:22Z


Στο πρώτο μέρος της παρούσας εργασίας επισημαίνονται οι κύριες τάσεις (ψηφιακοί ιθαγενείς, ψηφιοποίηση, πολυγραμματισμοί) οι οποίες επικρατούν στον εκπαιδευτικό τομέα και όχι μόνο, και αποσαφηνίζεται ο όρος “e – book”. Στην συνέχεια, επιχειρείται η ένταξη του ηλεκτρονικού βιβλίου στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής πρακτικής, δίνοντας έμφαση α) στα παιδαγωγικά οφέλη των διαδραστικών ηλεκτρονικών βιβλίων για την μαθησιακή διαδικασία και β) στην διακίνηση του ηλεκτρονικού εκπαιδευτι-κού υλικού σε συγκεκριμένα μοντέλα μάθησης (ηλεκτρονική μάθηση, εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση, εικονικά περιβάλλοντα μάθησης). Στο δεύτερο μέρος της εργασίας, εξετάζονται οι παράγοντες που επηρεάζουν την διάδοση των ηλε-κτρονικών βιβλίων (e-books) και των ηλεκτρονικών συσκευών ανάγνωσης (e-readers). Επιπρόσθετα, πραγματοποιείται προσπάθεια για να αντιληφθούμε ποια είναι η κρατούσα άποψη αναφορικά με τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του ηλεκτρονικού βιβλίου. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, οδηγούμαστε σε κάποιες ενδείξεις για το μέλλον του “ebook”οι οποίες, όμως, για να τεκμηριωθούν επιστημονικά θα πρέπει να μελετηθούν σε μεγαλύτερο εύρος και βάθος.


Digital natives
Ηλεκτρονική συσκευή ανάγνωσης
Multiliteracies
Εκπαιδευτική πρακτική
Ηλεκτρονικό βιβλίο
Electronic book
Digitalisation
Ψηφιακοί ιθαγενείς
Educational practice
E-book
Παιδαγωγικά οφέλη
Pedagogical benefits
Πολυγραμματισμοί
Διαδραστικά ηλεκτρονικά βιβλία
Interactive e-books
Ψηφιοποίηση

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού. Παιδικό Βιβλίο και Παιδαγωγικό Υλικό.




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.