δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού. Παιδικό Βιβλίο και Παιδαγωγικό Υλικό.
(EL)
Η επιρροή του βυζαντινού πολιτισμού εντοπίζεται τόσο σε συγγραφείς της νεοελληνικής λογοτεχνίας, όσο και σε σύγχρονα έργα της ελληνικής παιδικής λογοτεχνίας. Τα βιβλία αυτά ανήκουν κατά κύριο λόγο στα βιβλία γνώσεων ή πληροφοριακά βιβλία και εισάγουν τον αναγνώστη στη βυζαντινή τέχνη, παιδεία, πολιτισμό, ιστορία κ.ά. Κατά την ανάλυση των βιβλίων αυτών διαφαίνονται θέματα πρόσληψης και ιδεολογίας, σχέσης κειμένου - εικόνας, διακειμενικότητας και αφηγηματικών τεχνικών. Επιπλέον, γίνεται μια προσπάθεια κατάταξης των ελληνικών παιδικών βιβλίων γνώσεων που αφορούν το Βυζάντιο, κατηγοριοποίησής τους, εξέτασης της αντικειμενικότητάς τους και ανάλυσης των σημαντικότερων εικονιστικών, ιστορικών, ιδεολογικών και αφηγηματικών στοιχείων τους.
The influence of byzantine civilization in modern greek literature is noticed often and we can see it even in modern greek childrens literature. Childrens books that analyse or describe an aspect of byzantine history, art, culture, education etc. are instructional books. They are categorized according to the fictional elements they use and the style of their illustration and examined for their objectivity, scientific truth and literary value. The literary criticism studies reception issues, ideology, reader - text and picture - text relationship and narrative aspects.
masterThesis
Literary criticism
(EL)
Reception of Byzantium
(EL)
Πληροφοριακά βιβλία για παιδιά
(EL)
Λογοτεχνική Κριτική
(EL)
Παιδική λογοτεχνία
(EL)
Childrens literature
(EL)
Nonfiction - instructional books for children
(EL)
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.