Συνεχιζόμενη επαγγελματική κατάρτιση και στάσεις των εργαζομένων στο εμπόριο απέναντι στους υπολογιστές

This item is provided by the institution :
University of the Aegena   

Repository :
Institutional Repository Hellanicus   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Συνεχιζόμενη επαγγελματική κατάρτιση και στάσεις των εργαζομένων στο εμπόριο απέναντι στους υπολογιστές

Μπερδέκα, Κωνσταντίνα - Αθανάσιος

Ρούσσος, Πέτρος

masterThesis

2010
2015-11-19T10:46:47Z


Η ανάπτυξη των τεχνολογιών πληροφοριών και επικοινωνιών και η είσοδός τους στην καθημερινότητα των ατόμων αποτελεί αδιαμφισβήτητη πραγματικότητα. Οι σύγχρονοι εργαζόμενοι οφείλουν να έχουν κατ’ ελάχιστο βασικές γνώσεις χειρισμού υπολογιστή. Συνεπώς, οι βασικές τεχνολογικές δεξιότητες είναι απαραίτητο προσόν και για τους εργαζόμενους στον εμπορικό κλάδο, άποψη που ενισχύεται βάση του επαγγελματικού τους περιγράμματος, όπως διαμορφώθηκε από το Εθνικό Κέντρο Πιστοποίησης [ΕΚΕΠΙΣ]. Αρχικός στόχος της παρούσας ερευνητικής εργασίας ήταν η διερεύνηση των στάσεων των εργαζομένων στο εμπόριο πριν και μετά την παρακολούθηση εκπαιδευτικού προγράμματος επαγγελματικής κατάρτισης. Το εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε ήταν η Ελληνική Κλίμακα των Στάσεων Απέναντι στους Υπολογιστές (Ρούσσος, 2007). Στη συνέχεια σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε η επονομαζόμενη εφαρμογή «Διαχείριση Πωλήσεων», η οποία ενσωμάτωσε ηλεκτρονικά όλες τις τυπικές διαδικασίες πώλησης ενός προϊόντος. Με το εν λόγω εργαλείο ελέγχθηκε κατά πόσο η ολοκλήρωση της εφαρμογής επηρεάζεται από τις στάσεις, το φύλο, την ηλικία και τη συχνότητα χρήσης. Τα αποτελέσματα κατέδειξαν ότι (1) η κατάρτιση επηρεάζει τις στάσεις των ατόμων, (2) η συχνότητα χρήσης υπολογιστή και το φύλο προβλέπουν τις στάσεις πριν την κατάρτιση ενώ μετά την κατάρτιση τις στάσεις προβλέπει μόνο η συχνότητα χρήσης, (3) οι στάσεις συσχετίζονται με την ολοκλήρωση της εφαρμογής και (4) τα νεότερα σε ηλικία άτομα σημείωσαν καλύτερη επίδοση στην ολοκλήρωση της εφαρμογής.


Information and communication technologies
Continuing vocational training
Τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνίας
Συνεχιζόμενη επαγγελματική κατάρτιση
Αυτοπεποίθηση
Self-confidence
Commerce
Anxiety
Gender
Φύλο
Άγχος
Εμπόριο

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού. Φύλο και Νέα Εκπαιδευτικά και Εργασιακά Περιβάλλοντα στην Κοινωνία της Πληροφορίας.




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)