Ο ρόλος της προσωπικότητας και του κεντρικού μηχανισμού αυτόαξιολογήσεων στο σχολικό εκφοβισμό (bullying)

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Αιγαίου   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ο ρόλος της προσωπικότητας και του κεντρικού μηχανισμού αυτόαξιολογήσεων στο σχολικό εκφοβισμό (bullying)

Παπαδάτου, Φωτεινή - Γεώργιος

Τσαούσης, Ιωάννης

masterThesis

2010
2015-11-19T10:46:50Z


Στόχος αυτής της ερευνητικής προσπάθειας αποτελεί η προσέγγιση αυτού του φαινομένου υπό το πρίσμα της προσωπικότητας, με την συμβολή ποσοτικών μεθόδων ανάλυσης. Διερευνάται ο ρόλος των ατομικών χαρακτηριστικών των παιδιών σχολικής ηλικίας στην διαδικασία ανάληψης ρόλου εκφοβιστή ή θύματος κατά τα περιστατικά σχολικού εκφοβισμού. Η μελέτη αυτή αποτελείται από πέντε ενότητες. Οι τρεις πρώτες είναι αφιερωμένες στην βιβλιογραφική ανασκόπηση του σχολικού εκφοβισμού και του ρόλου που διαδραματίζει η προσωπικότητα στην εκδήλωση του. Η τέταρτη αφορά την στατιστική ανάλυση των υποθέσεων που ερευνά η παρούσα μελέτη και στην πέμπτη ενότητα παρατίθενται και σχολιάζονται τα συμπεράσματα.


Σχολικός εκφοβισμός
Bullying
Προσωπικότητα
Personality

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού. Φύλο και Νέα Εκπαιδευτικά και Εργασιακά Περιβάλλοντα στην Κοινωνία της Πληροφορίας.




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.