Οι Γυναίκες στη Διοίκηση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης-Το Παράδειγμα του Ν. Σερρών

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Αιγαίου   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Οι Γυναίκες στη Διοίκηση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης-Το Παράδειγμα του Ν. Σερρών

Αντωνοπούλου, Αθανασία - Κωνσταντίνος

Ταρατόρη, Ελένη

masterThesis

2012
2015-11-19T10:46:53Z


Είναι γεγονός ότι ο αριθμός των γυναικών εκπαιδευτικών στη Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση είναι σημαντικά υψηλότερος συγκριτικά με των αντρών, σε αντίθεση όμως με την πλειοψηφική τους υπεροχή υποεκπροσωπούνται στη διοίκηση των σχολικών μονάδων. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η βαθύτερη ανάλυση και διερεύνηση των αιτιών καθώς και των παραγόντων που ευθύνονται για την χαμηλή συμμετοχή των γυναικών στη διοίκηση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης παίρνοντας ως παράδειγμα το Νομό Σερρών. Τα δεδομένα που τελικά εξάγονται βασίζονται αρχικά στη βιβλιογραφική αναφορά και στη συνέχεια στην έρευνα. Επιπρόσθετα μελετάται κατά πόσο ο τρόπος διοίκησης καθώς και οι στόχοι που θέτουν τα στελέχη εκπαίδευσης επηρεάζονται με βάση το φύλο.
Although the number of female teachers in primary education are significantly higher than that of men, the second one outnumber women as leadership in education. The purpose of this study is a deeper analysis and investigation of causes and factors responsible for low participation of women in the administration of Primary Education, taking as an example the case of Primary Education of Serres, initially based on literature reference and then through research. Moreover, we studied how administration and objectives set by the education staff affected by gender.


Διοίκηση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Underrepresentation of women
Management of Primary Education
Υποαντιπροσώπηση των γυναικών

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού. Φύλο και Νέα Εκπαιδευτικά και Εργασιακά Περιβάλλοντα στην Κοινωνία της Πληροφορίας.




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.