Διερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών εκπαιδευτών ΣΔΕ φυλακών Αγ.Στεφάνου Πάτρας σε σχέση με τη χρήση βιωματικών συμμετοχικών τεχνικών

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2012 (EL)

Διερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών εκπαιδευτών ΣΔΕ φυλακών Αγ.Στεφάνου Πάτρας σε σχέση με τη χρήση βιωματικών συμμετοχικών τεχνικών (EL)

Καράμπελα, Μαρία - Σωτήριος

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού. Φύλο και Νέα Εκπαιδευτικά και Εργασιακά Περιβάλλοντα στην Κοινωνία της Πληροφορίας. (EL)

Στην παρούσα εργασία διερευνώνται οι επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών ΣΔΕ φυλακών Αγίου Στεφάνου Πάτρας σε σχέση με τη χρήση βιωματικών συμμετοχικών τεχνικών.Στο ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ παρουσιάζεται το θεωρητικό πλαίσιο της εργασίας. Συγκεκριμένα : Στο κεφάλαιο 1 « εννοιολογικές αποσαφηνίσεις» ορίζεται το περιεχόμενο των εννοιών: Η δια βίου μάθηση , η επιμόρφωση ως γενικός όρος , τα Σχολεία δεύτερης ευκαιρίας , οι βιωματικές εκπαιδευτικές τεχνικές , τα καταστήματα κράτησης .Στο κεφάλαιο 2 « Οι στόχοι της δια βίου μάθησης στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης » παρουσιάζεται , η δια βίου μάθηση ως δυναμική άρση των ανισοτήτων, και η δια βίου μάθηση στις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες .Στο κεφάλαιο 3 « Η ίδρυση των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας » γίνεται αναφορά , στα ΣΔΕ στην Ευρώπη και την Ελλάδα , στα ΣΔΕ ως πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη δια βίου μάθηση, στα ΣΔΕ ως δράση της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την καταπολέμηση του κοινωνικού αποκλεισμού.Στο κεφάλαιο 4 «Λειτουργία των ΣΔΕ » γίνεται αναφορά , στη διδακτική μεθοδολογία των ΣΔΕ, στην αξιοποίηση των βιωματικών συμμετοχικών τεχνικών στους μαθητές ΣΔΕ, στη βιωματική μάθηση και τέλος στις εκπαιδευτικές συμμετοχικές τεχνικές.Στο κεφάλαιο 5 « Η εκπαίδευση στα Καταστήματα Κράτησης » γίνεται αναφορά, στην εκπαίδευση και επαγγελματική κατάρτιση των φυλακισμένων, στην ανάγκη για εκπαίδευση των κρατουμένων, και στα ΣΔΕ στις φυλακές.Στο κεφάλαιο 6 « Οι εκπαιδευτικοί των ΣΔΕ », αναλύεται ο ρόλος του εκπαιδευτή, και γίνεται αναφορά , στην κατάρτιση των εκπαιδευτικών ΣΔΕ , και στις επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτών ενηλίκων.Στο ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ περιγράφεται η Μεθοδολογία , το αντικείμενο και η μορφή της έρευνας . Συγκεκριμένα:Στο κεφάλαιο 7 « Μέθοδος » παρουσιάζονται τα βήματα που ακολουθούνται για τη διεξαγωγή της. Ειδικότερα περιγράφονται , ο σκοπός της έρευνας και τα προσδοκώμενα αποτελέσματα , τα ερευνητικά ερωτήματα , η μεθοδολογία της έρευνας ( πληθυσμός – δείγμα ,τεχνική συλλογής δεδομένων) .Στο κεφάλαιο 8 «Αποτελέσματα » αναλύεται το περιεχόμενο του πρωτογενούς ερευνητικού υλικού των συνεντεύξεων.Στο κεφάλαιο 9 «Συζήτηση - Συμπεράσματα » γίνεται η παρουσίαση των συμπερασμάτων της έρευνας, δηλαδή η σύνθεση των αποτελεσμάτων, και η διασύνδεση των συμπερασμάτων με τα ερευνητικά ερωτήματα. Η εργασία ολοκληρώνεται με τη διατύπωση προτάσεων για το σχεδιασμό ταχύρρυθμων προγραμμάτων επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών ΣΔΕ φυλακών όσον αφορά στη χρήση βιωματικών συμμετοχικών τεχνικών και των περιορισμών της έρευνας.
n the present study are investigated the training needs of teachers SBS St. Stephen Patras prison in connection with the use of participatory experiential techniques.PART ONE presents the theoretical framework. Specifically:Chapter 1 "conceptual clarification" is defined in terms of content: Lifelong learning, training as a general term , second chance schools, the experiential learning techniques, the detention facilities.In Chapter 2, "The goals of lifelong learning in the context of globalization" is presented, lifelong learning as a dynamic in equalities, and lifelong learning in vulnerable groups.Chapter 3 "The establishment of Second Chance Schools" refers, in SBS in Europe and Greece, as in SBS EU policy on lifelong learning, as in SBS EU action to combat social exclusion.Chapter 4, "Operation of the SBS" refers, in the teaching methodology of SBS, the utilization of participatory experiential SBS technical students in experiential learning and participatory education in participational techniques.Chapter 5, "Education in Detention" refers to the education and vocational training of prisoners, the need for education of prisoners and prison SBS.Chapter 6, "Teachers of SBS," analyzes the role of the instructor, while teacher training is also mentioned and educational needs of adult educators.PART 2 describes the methodology, scope and form of research. More specifically:in Chapter 7, "Method" shows the steps followed to conduct. More specifically described, the purpose of research and the expected results, research questions, research methodology (population - sample data collection technique).Chapter 8, "Results" discusses the content of primary research material of the interviews.Chapter 9, "Conversation-conclusions" makes the presentation of research findings, that is the synthesis of the results and conclusions of the interconnection with the research questions. The thesis concludes with suggestions for the design of fast-track training programmes for prison educators SBS regarding the use of participatory experiential techniques.

masterThesis

Επιμόρφωση (EL)
Training (EL)
Second change schools (EL)
Σχολεία δεύτερης ευκαιρίας (EL)
Καταστήματα κράτησης (EL)
Βιωματικές εκπαιδευτικές τεχνικές (EL)
Experiential learning techniques (EL)
Detention facilities (EL)


2012


2015-11-19T10:46:59Z

Ρόδος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.