Διδασκαλία των Μαθηματικών στο δημοτικό σχολείο με τη χρήση ηλεκτρονικού παιχνιδιού

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2013 (EL)

Διδασκαλία των Μαθηματικών στο δημοτικό σχολείο με τη χρήση ηλεκτρονικού παιχνιδιού (EL)

Λαμπίρης, Απόστολος - Ιωάννης

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού. Φύλο και Νέα Εκπαιδευτικά και Εργασιακά Περιβάλλοντα στην Κοινωνία της Πληροφορίας. (EL)

Technology and digital tools are a reality for all people today. Much of the daily activities of people associated with a computer. Constantly there are new developments and new features which are added to existing for the benefit of people. As a result ICT is causing enormous interest. Education could not be absent and considering the important role of technology, has ushered IT in schools. Unfortunately the use of technology have ruled indirectly various social groups. This phenomenon has also a gender dimension. Recently, interest in education has come to promote learning through the enrichment of teaching with technology tools such as educational software. Indeed, there are several studies that support the use of software that encourages learning. Because students are keen to computers, but mainly for computer games, video games have been created claiming to achieve significant learning outcomes, even in tricky for many students items like Maths. In this research study examined whether a computer game can be used in the classroom as a tool for teaching areas of mathematics such as fractions and mental calculations.
Η τεχνολογία και τα ψηφιακά εργαλεία αποτελούν πραγματικότητα για όλους τους ανθρώπους σήμερα. Μεγάλο μέρος των καθημερινών δραστηριοτήτων των ανθρώπων σχετίζονται με έναν υπολογιστή. Συνεχώς υπάρχουν νέες εξελίξεις και νέες δυνατότητες προστίθενται στις υπάρχουσες προς όφελος των ανθρώπων, με αποτέλεσμα οι ΤΠΕ σήμερα να προκαλούν τεράστιο ενδιαφέρον. Η εκπαίδευση δε θα μπορούσε να είναι απούσα και λαμβάνοντας υπόψη το σημαίνοντα ρόλο της τεχνολογίας έχει εισάγει εδώ και χρόνια την Πληροφορική στα σχολεία. Δυστυχώς όμως από τη χρήση της τεχνολογίας έχουν αποκλειστεί έμμεσα διάφορες κοινωνικές ομάδες και το φαινόμενο αυτό διαθέτει και έμφυλη διάσταση. Τελευταία, το ενδιαφέρον της εκπαίδευσης έχει περιέλθει στην προώθηση της μάθησης μέσω του εμπλουτισμού της διδασκαλίας με τεχνολογικά εργαλεία όπως τα εκπαιδευτικά λογισμικά. Μάλιστα, υπάρχουν αρκετές μελέτες που υποστηρίζουν πως η χρήση λογισμικών ευνοεί τη μάθηση. Επειδή οι μαθητές δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον προς τους υπολογιστές, αλλά κυρίως προς τα ηλεκτρονικά παιχνίδια, έχουν δημιουργηθεί ηλεκτρονικά παιχνίδια που ισχυρίζονται πως πετυχαίνουν σημαντικά μαθησιακά αποτελέσματα, ακόμα και σε δυσνόητα για πολλούς μαθητές αντικείμενα όπως τα μαθηματικά. Σ’αυτή την έρευνα μελετάται κατά πόσον ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην τάξη ως εργαλείο για τη διδασκαλία περιοχών των μαθηματικών όπως τα κλάσματα και οι νοεροί υπολογισμοί.

masterThesis

Maths (EL)
Τ.Π.Ε. (EL)
Κλάσματα (EL)
Μαθηματικά (EL)
Educational computer games (EL)
Εκπαιδευτικά ηλεκτρονικά παιχνίδια (EL)
Primary school (EL)
ICT (EL)
Gender (EL)
Έμφυλη διάσταση (EL)
Fractions (EL)
Δημοτικό σχολείο (EL)


2013


2015-11-19T10:47:02Z

Ρόδος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.