Τεχνοφοβία των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Πραγματικότητα ή μύθος;

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2011 (EL)

Τεχνοφοβία των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Πραγματικότητα ή μύθος; (EL)

Αλεξοπούλου, Ευαγγελία - Στέργιος

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού. Φύλο και Νέα Εκπαιδευτικά και Εργασιακά Περιβάλλοντα στην Κοινωνία της Πληροφορίας. (EL)

Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να διερευνήσει τις στάσεις και τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την εφαρμογή των Νέων Τεχνολογιών τόσο στην καθημερινότητα τους όσο και στην εκπαιδευτική διαδικασία. Το δείγμα της έρευνας είναι 154 εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Ν. Σερρών που κλήθηκαν να απαντήσουν σε ανώνυμο ερωτηματολόγιο. Διερευνά τους παράγοντες που είναι καθοριστικοί για την ένταξη των Νέων Τεχνολογιών (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση, όπως το φύλο, η ηλικία, τα έτη υπηρεσίας, η ειδικότητα. Η έρευνα έδειξε μια σειρά παραμέτρων που καθιστούν τους εκπαιδευτικούς επιφυλακτικούς ή ακόμη και αρνητικούς με την εφαρμογή των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η έλλειψη αυτοπεποίθησης αποθαρρύνουν τους εκπαιδευτικούς και τους αγχώνει στο να χρησιμοποιήσουν τις ΤΠΕ στο σχολείο.

masterThesis

Τεχνοφοβία (EL)
Εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (EL)
ΤΠΕ (EL)
Φύλο (EL)
Στάσεις (EL)


2011


2015-11-19T10:47:07Z

Ρόδος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.