Έμφυλα στερεότυπα στη σχολική τάξη : η περίπτωση των εκπαιδευτικών μουσικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2014 (EL)

Έμφυλα στερεότυπα στη σχολική τάξη : η περίπτωση των εκπαιδευτικών μουσικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση (EL)

Τάγκα, Ιππολύτη - Αριστείδης

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού. Φύλο και Νέα Εκπαιδευτικά και Εργασιακά Περιβάλλοντα στην Κοινωνία της Πληροφορίας. (EL)

Η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί να εξερευνήσει τις απόψεις των εκπαιδευτικών μουσικής της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, σχετικά με τη σύνδεση του φύλου με την εκπαιδευτική διαδικασία, όσον αφορά τη μουσική. Από την σκοπιά του φύλου εξετάζονται ζητήματα όπως η επιλογή μουσικού οργάνου και διαφόρων μουσικών δραστηριοτήτων, οι επιδόσεις σε αυτά, η μουσική ως επαγγελματική επιλογή και οι παράγοντες που την επηρεάζουν, η εικόνα, οι επιλογές και η συμπεριφορά των μαθητών και μαθητριών την ώρα του μαθήματος μουσικής και τέλος οι πεποιθήσεις και πρακτικές των εκπαιδευτικών την ώρα του μαθήματος σχετικά με την εμπλοκή του φύλου στην εκπαιδευτική διαδικασία.

masterThesis

Musical instruments (EL)
Γυναίκες συνθέτες (EL)
Τραγούδι (EL)
Στερεότυπα (EL)
Singing (EL)
Μουσική (EL)
Music (EL)
Μουσικά όργανα (EL)
Gender (EL)
Φύλο (EL)
Stereotypes (EL)
Women composers (EL)


2014


2015-11-19T10:47:11Z

Ρόδος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.