Νοηματοδοτήσεις, στάσεις και αναπαραστάσεις στις πρακτικές γραμματισμού: η περίπτωση των σχολείων δεύτερης ευκαιρίας [Γενική Γραμματεία Εκπαίδευσης Ενηλίκων]
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Νοηματοδοτήσεις, στάσεις και αναπαραστάσεις στις πρακτικές γραμματισμού: η περίπτωση των σχολείων δεύτερης ευκαιρίας [Γενική Γραμματεία Εκπαίδευσης Ενηλίκων]
(EL)
Γώγου, Αργυρή - Ηλίας
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού. Φύλο και Νέα Εκπαιδευτικά και Εργασιακά Περιβάλλοντα στην Κοινωνία της Πληροφορίας.
(EL)
Η προκειμένη εργασία εξετάζει τις αναπαραστάσεις και στάσεις των εκπαιδευόμενων για τη γλώσσα ως επικοινωνιακό μέσο που φέρουν στις πρακτικές Γλωσσικού Γραμματισμού στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, τις νοηματοδοτήσεις της ενεργού πολιτειότητας που δημιουργούνται στα πλαίσια του συγκεκριμένου γραμματισμού ενηλίκων και την έκβαση των εμπειριών του γραμματισμού σε όλες τις πτυχές της ζωής των αποφοίτων. Τα συμπεράσματα της ποιοτικής εκπαιδευτικής έρευνας στα πλαίσια της εργασίας φανερώνουν ότι οι εκπαιδευόμενοι προσέρχονται στα Σ.Δ.Ε. με βιώματα και συναφείς στάσεις από την τυπική σχολική εκπαίδευση, που δεν ολοκλήρωσαν, και προσδοκούν από τον Γλωσσικό Γραμματισμό να αναπληρώσουν τα κενά των γνώσεών τους στη «σωστή χρήση» της γλώσσας. Επίσης, ότι εντός των πρακτικών Γλωσσικού Γραμματισμού η ενεργός πολιτειότητα συναρθρώνεται μεν τη διεύρυνση των γνώσεων και της μόρφωσης σχετικά με τη γλώσσα, την ενδυνάμωση της αυτοπεποίθησης αλλά αποπλαισιωμένα κοινωνικά και πολιτικά
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.