Νοηματοδοτήσεις, στάσεις και αναπαραστάσεις στις πρακτικές γραμματισμού: η περίπτωση των σχολείων δεύτερης ευκαιρίας [Γενική Γραμματεία Εκπαίδευσης Ενηλίκων]

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository Hellanicus
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2011 (EN)

Νοηματοδοτήσεις, στάσεις και αναπαραστάσεις στις πρακτικές γραμματισμού: η περίπτωση των σχολείων δεύτερης ευκαιρίας [Γενική Γραμματεία Εκπαίδευσης Ενηλίκων] (EL)

Γώγου, Αργυρή - Ηλίας

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού. Φύλο και Νέα Εκπαιδευτικά και Εργασιακά Περιβάλλοντα στην Κοινωνία της Πληροφορίας. (EL)

Η προκειμένη εργασία εξετάζει τις αναπαραστάσεις και στάσεις των εκπαιδευόμενων για τη γλώσσα ως επικοινωνιακό μέσο που φέρουν στις πρακτικές Γλωσσικού Γραμματισμού στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, τις νοηματοδοτήσεις της ενεργού πολιτειότητας που δημιουργούνται στα πλαίσια του συγκεκριμένου γραμματισμού ενηλίκων και την έκβαση των εμπειριών του γραμματισμού σε όλες τις πτυχές της ζωής των αποφοίτων. Τα συμπεράσματα της ποιοτικής εκπαιδευτικής έρευνας στα πλαίσια της εργασίας φανερώνουν ότι οι εκπαιδευόμενοι προσέρχονται στα Σ.Δ.Ε. με βιώματα και συναφείς στάσεις από την τυπική σχολική εκπαίδευση, που δεν ολοκλήρωσαν, και προσδοκούν από τον Γλωσσικό Γραμματισμό να αναπληρώσουν τα κενά των γνώσεών τους στη «σωστή χρήση» της γλώσσας. Επίσης, ότι εντός των πρακτικών Γλωσσικού Γραμματισμού η ενεργός πολιτειότητα συναρθρώνεται μεν τη διεύρυνση των γνώσεων και της μόρφωσης σχετικά με τη γλώσσα, την ενδυνάμωση της αυτοπεποίθησης αλλά αποπλαισιωμένα κοινωνικά και πολιτικά

masterThesis

Σχολεία δεύτερης ευκαιρίας (EL)
Second chance schools (EL)
Γλωσσικός γραμματισμός (EL)
Ενεργός πολιτειότητα (EL)
Language literacy (EL)
Active citizenship (EL)


2011


2015-11-19T10:47:12Z

Ρόδος




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)