Απόψεις και στάσεις εκπαιδευτών ενηλίκων για τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Μια μελέτη περίπτωσης των Σ.Δ.Ε. Θεσσαλίας

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2011 (EL)

Απόψεις και στάσεις εκπαιδευτών ενηλίκων για τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Μια μελέτη περίπτωσης των Σ.Δ.Ε. Θεσσαλίας (EL)

Λάλος, Γεώργιος - Κωνσταντίνος

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού. Φύλο και Νέα Εκπαιδευτικά και Εργασιακά Περιβάλλοντα στην Κοινωνία της Πληροφορίας. (EL)

Ο ρόλος των εκπαιδευτών/τριών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας είναι σημαντικός καθώς συμβάλλουν στη διαμόρφωση θετικής στάσης των εκπαιδευόμενων απέναντι στο πρόγραμμα αλλά και στην ανάπτυξη των γνώσεων και ικανοτήτων τους. Ο/η εκπαιδευτής/τρια δεν είναι απλός/η μεταφορέας γνώσεων αλλά ολοκληρωμένος/η συντονιστής/τρια ενεργητικών και συμμετοχικών διαδικασιών μάθησης. Η παρούσα έρευνα εστιάζει στη μελέτη των απόψεων και στάσεων των εκπαιδευτών/τριών που εργάζονται στα Σ.Δ.Ε. της περιφέρειας Θεσσαλίας σχετικά με την οργάνωσή τους και, επιπλέον, διερευνά σε βάθος τις επιμορφωτικές τους ανάγκες. Δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 105 εκπαιδευτές και εκπαιδεύτριες των Σ.Δ.Ε. της περιφέρειας Θεσσαλίας που κλήθηκαν να απαντήσουν σε ένα ερωτηματολόγιο ειδικά κατασκευασμένο για την παρούσα έρευνα. Τα αποτελέσματα της έρευνας, από τη μια, παρέχουν σημαντικές πληροφορίες για το προφίλ των εκπαιδευτών/τριών στα Σ.Δ.Ε. της περιφέρειας Θεσσαλίας και, από την άλλη, κατέδειξαν ότι οι εκπαιδευτές και οι εκπαιδεύτριες αντιμετωπίζουν δυσκολίες στους γραμματισμούς που έχουν αναλάβει και γι’ αυτό το λόγο επιθυμούν την επιμόρφωσή τους σε ποικίλες θεματικές. Υπογραμμίστηκαν εδικά οι δυσκολίες των εκπαιδευτών/τριών που εργάζονται στα Σ.Δ.Ε. φυλακών.
The trainers’ role in Second Chance Schools is considered to be crucial since they contribute both to the trainees’ positive stance towards the program and to the development of trainees’ knowledge and skills. The current research aims at exploring the opinions and stances that trainers form Second Chance Schools in Thessaly hold for the organization of the schools as well as for their needs in training. 105 Second Chance Schools trainers form Thessaly participated. A questionnaire especially designed for the purposes of the research was used. The analysis of the data, on one hand, gave valuable information about the Second Chance Schools trainers’ profile and, on the other hand, showed the difficulties that trainers face, especially in prison schools. For all the above reasons, trainers stress the importance of their continuing training.

masterThesis

Adult education (EL)
Second chance schools (EL)
Adult trainers (EL)


2011


2015-11-19T10:47:14Z

Ρόδος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.