Η σημασία της διδακτικής της Ιστορίας των γυναικών για τη διαμόρφωση έμφυλων αντιλήψεων και στάσεων των μαθητών/τριών Λυκείου: μοντέλο υποδειγματικής διδασκαλίας.

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Αιγαίου   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η σημασία της διδακτικής της Ιστορίας των γυναικών για τη διαμόρφωση έμφυλων αντιλήψεων και στάσεων των μαθητών/τριών Λυκείου: μοντέλο υποδειγματικής διδασκαλίας.

Δήμου, Ευφροσύνη - Δημοσθένης

Γιαννικοπούλου, Αγγελική
Γκασούκα, Μαρία
Ζερβού, Αλεξάνδρα

masterThesis

2007
2015-11-19T10:47:18Z


Η διπλωματική εργασία αναφέρεται στο κοινωνικό φύλο και την ιστορία των γυναικών. Κάνει κριτική στα σχολικά εγχειρίδια Ιστορίας εξετάζοντάς τα από την οπτική του φύλου και τονίζει τα πιθανά οφέλη από τη διδασκαλία της ιστορίας των γυναικών στα σχολεία. Η έρευνα, που αποτελεί τμήμα της εργασίας αυτής, στοχεύει να διερευνηθούν οι απόψεις μαθητών/τριών Α Λυκείου σχετικά με το τι είναι ιστορικά σημαντικό, καθώς και σχετικά με το ρόλο που θεωρούν πως είχαν στην ιστορία γυναίκες και άντρες. Τέλος στοχεύει να εξετάσει ενδεχόμενη διαφοροποίηση στις απόψεις μαθητών/τριών, βασιζόμενη σε διαδακτική παρέμβαση που υλοποιήθηκε σε σχολεία.


Γυναίκες
Women
Education
Ιστορία
Εκπαίδευση
Διδασκαλία
Κοινωνικό φύλο
Gender
History
Teaching

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού. Φύλο και Νέα Εκπαιδευτικά και Εργασιακά Περιβάλλοντα στην Κοινωνία της Πληροφορίας .




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.