Η σημασία της διδακτικής της Ιστορίας των γυναικών για τη διαμόρφωση έμφυλων αντιλήψεων και στάσεων των μαθητών/τριών Λυκείου: μοντέλο υποδειγματικής διδασκαλίας.

This item is provided by the institution :
University of the Aegena   

Repository :
Institutional Repository Hellanicus   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η σημασία της διδακτικής της Ιστορίας των γυναικών για τη διαμόρφωση έμφυλων αντιλήψεων και στάσεων των μαθητών/τριών Λυκείου: μοντέλο υποδειγματικής διδασκαλίας.

Δήμου, Ευφροσύνη - Δημοσθένης

Γιαννικοπούλου, Αγγελική
Γκασούκα, Μαρία
Ζερβού, Αλεξάνδρα

masterThesis

2007
2015-11-19T10:47:18Z


Η διπλωματική εργασία αναφέρεται στο κοινωνικό φύλο και την ιστορία των γυναικών. Κάνει κριτική στα σχολικά εγχειρίδια Ιστορίας εξετάζοντάς τα από την οπτική του φύλου και τονίζει τα πιθανά οφέλη από τη διδασκαλία της ιστορίας των γυναικών στα σχολεία. Η έρευνα, που αποτελεί τμήμα της εργασίας αυτής, στοχεύει να διερευνηθούν οι απόψεις μαθητών/τριών Α Λυκείου σχετικά με το τι είναι ιστορικά σημαντικό, καθώς και σχετικά με το ρόλο που θεωρούν πως είχαν στην ιστορία γυναίκες και άντρες. Τέλος στοχεύει να εξετάσει ενδεχόμενη διαφοροποίηση στις απόψεις μαθητών/τριών, βασιζόμενη σε διαδακτική παρέμβαση που υλοποιήθηκε σε σχολεία.


Γυναίκες
Women
Education
Ιστορία
Εκπαίδευση
Διδασκαλία
Κοινωνικό φύλο
Gender
History
Teaching

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού. Φύλο και Νέα Εκπαιδευτικά και Εργασιακά Περιβάλλοντα στην Κοινωνία της Πληροφορίας .




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)