Αποτελεσματικότητα και ποιότητα στη σχολική μονάδα : εμπειρική μελέτη σε διευθυντές και εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Βοιωτίας

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2013 (EL)

Αποτελεσματικότητα και ποιότητα στη σχολική μονάδα : εμπειρική μελέτη σε διευθυντές και εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Βοιωτίας (EL)

Κούτσικος, Λάμπρος - Ιωάννης

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού. Μοντέλα Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Εκπαιδευτικών Μονάδων. (EL)

Η εκπαίδευση ανέκαθεν ήταν ζήτημα μείζονος σημασίας για κράτη, που επεδίωκαν ανάπτυξη. Κατά τις τελευταίες δεκαετίες οι έννοιες της «ποιότητας» και της «αποτελεσματικότητας» στα εκπαιδευτικά συστήματα έχουν κάνει την εμφάνισή τους σε διεθνές επίπεδο. Γενικότερα, η εννοιολογική προσέγγιση αυτών των όρων δεν είναι εύκολη, καθώς εδράζονται κυρίως σε ιδεολογικό και πολιτικό επίπεδο. Ωστόσο, συγκεκριμένοι δείκτες ποιότητας και αποτελεσματικότητας είναι κοινά αποδεκτοί στη διεθνή βιβλιογραφία. Στη συγκεκριμένη εργασία, παρουσιάζουμε αναλυτικά αυτές τις παραμέτρους, καθώς και τις οπτικές, αντιλήψεις και απόψεις των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο νομό Βοιωτίας. Αυτό επιχειρείται μέσα από την εμπειρική έρευνα, η οποία αποτυπώνει τις αντιλήψεις και τις επιδράσεις ενός ποιοτικού και αποτελεσματικού σχολείου.Μέσα από τη στατιστική διαδικασία και την ανάλυση των δεδομένων της έρευνας προέκυψε ως συμπέρασμα ότι οι διευθυντές και οι καθηγητές είναι σχετικά ικανοποιημένοι από το επίπεδο της εκπαίδευσης, το σχολικό σύστημα και το ασφαλές περιβάλλον, που παρέχεται. Ωστόσο, υπάρχει διάσταση απόψεων όσον αφορά στο σχολικό εξοπλισμό και στις παιδαγωγικές μεθόδους. Κατά συνέπεια, απαιτείται περαιτέρω έρευνα και βελτίωση
Education has always been an issue of great importance for countries that needs development. Over the last decades the meaning of quality and effectiveness in educational systems has spread all over the world. These terms are not easy to be defined due to their ideological and political nature. However certain indicators of quality and effectiveness are equally accepted universally. In this study we present analytically these indicators and reveal the views, opinions and beliefs of the Secondary education teachers in the area of Viotia. This is accomplished through a research, which is based οn the meaning and the effects of qualitative and effective school. From the statistic processing and the analysis of the data it was concluded that principals and teachers are pretty much content with the level of education, the school system and the safe environment, that is provided. However there is a difference of opinions about the school equipment and the teaching methods. Therefore further research and improvement are required.

masterThesis

Effectiveness (EL)
Education (EL)
Quality (EL)
Αποτελεσματικότητα (EL)
Ποιότητα (EL)
Εκπαίδευση (EL)
Indicators (EL)
Δείκτες (EL)


2013


2015-11-19T10:48:56Z

Ρόδος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.