Σχέδιο μάρκετινγκ για εταιρεία μαζικής εστίασης με ειδικά χαρακτηριστικά: παρουσία σε νέα αγορά, Δωδεκάνησα, με νέο προϊόν

This item is provided by the institution :
University of the Aegena   

Repository :
Institutional Repository Hellanicus   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Σχέδιο μάρκετινγκ για εταιρεία μαζικής εστίασης με ειδικά χαρακτηριστικά: παρουσία σε νέα αγορά, Δωδεκάνησα, με νέο προϊόν

Κουτρά, Σουλτάνα Σωτηρία

Κυριαζής, Κωνσταντίνος

masterThesis

2007
2015-11-19T10:57:32Z


Η εργασία αυτή πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια έρευνας και εκτίμησης των αναγκών της τοπικής αγοράς της Ρόδου με απώτερους στόχους αφενός την επέκταση της εταιρείας deli με την ίδρυση νέου καταστήματος στη Ρόδο αφετέρου τον σχεδιασμό μιας νέας σειράς προϊόντος απο την εταιρεία deli , η οποία οφείλουμε να επισημάνουμε οτι δεν υφίσταται και όλα τα στοιχεία που χρησιμοποιούνται είναι μη πραγματικά. Το νέο προϊόν είναι 6 έτοιμες σαλάτες και θα στοχεύει να γίνει αποδεκτό τόσο απο τους ήδη υπάρχοντες αγοραστές όσο και απο τους καινούργιους. Για την υλοποίηση των στόχων της εταιρείας επιβάλλεται να σχεδιαστεί και να τεθεί σε εφαρμογή ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα μάρκετινγκ για την νέα σειρά προϊόντων της εταιρείας.


Μάρκετινγκ
Εταιρεία μαζικής εστίασης
Μίγμα μάρκετινγκ
Company mass focusing
Marketing

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Μηχανικών Οικονομίας και Διοίκησης. Οικονομική και Διοίκηση για Μηχανικούς.




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)