Δυνατότητες και ζητήματα ασφάλειας κατά την αξιοποίηση μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην εκπαίδευση

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2012 (EL)

Δυνατότητες και ζητήματα ασφάλειας κατά την αξιοποίηση μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην εκπαίδευση (EL)

Πανταζής, Σπυρίδων - Κωνσταντίνος
Πανούσος, Χρήστος - Κωνσταντίνος

Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων. Άλλο. (EL)

Year after year, technology, with its development gets into every aspect and sector of life. Thus in education, the application of new upgraded and more quality methods, is related directly to this phenomenon. The main characteristic of this development and a sector of continuous researches is the Internet and the applications which surround it. One of these, which is considered one of the most important not only for the present but also for the future is the social networks, whose utility in education along with the subjects relevant to the safety, will be developed in the project. There will be reference to the benefits derived from this usage and have to do not only with the students but also with the teachers. The social networking in the sector of education will generally solve some problems, if we want it to be used successfully. Definitely, there exist hidden dangers and have to be carefully studied and inspected. However, there is a way to anticipate these risks successfully as well as way to take measures to prevent them. For an effective anticipation and safety reasons as well as for further specialization, some platforms of social networking have been created, orientated to education which many times are used successfully. Also, the results of the survey, which was made with students and teachers of the Second Degree Education, are presented and analyzed within the working field.
Με την πρόοδό της από χρόνο σε χρόνο, η τεχνολογία εισχωρεί σε κάθε τομέα και κλάδο της ζωής. Και στην εκπαίδευση, λοιπόν, η εφαρμογή νέων αναβαθμισμένων και ποιοτικότερων μεθόδων, σχετίζεται άμεσα με το φαινόμενο αυτό. Κύριο χαρακτηριστικό της ανάπτυξης αυτής και τομέας διαρκών ερευνών αποτελεί το διαδίκτυο και οι εφαρμογές που το περιβάλλουν. Μία από αυτές, η οποία θεωρείται από τις πλέον σημαντικές τόσο για το παρόν, όσο και για το μέλλον, είναι τα κοινωνικά δίκτυα, των οποίων η αξιοποίηση στην εκπαίδευση καθώς και ζητήματα σχετικά με την ασφάλεια, θα αναπτυχθούν στο κείμενο της εργασίας. Θα αναφερθούν τα οφέλη που πηγάζουν από αυτή τη χρήση και αφορούν τόσο τους μαθητές, όσο και τους εκπαιδευτικούς. Η κοινωνική δικτύωση στον κλάδο της εκπαίδευσης αλλά και γενικότερα, θα πρέπει να επιλύσει και κάποια προβλήματα, εάν θέλουμε να χρησιμοποιηθεί με επιτυχία. Οπωσδήποτε κρύβονται κίνδυνοι και πρέπει να πραγματοποιείται προσεκτική μελέτη τους και έρευνα για την αποτελεσματική τους αντιμετώπιση. Υπάρχει ο τρόπος να αντιμετωπιστούν με επιτυχία, όπως επίσης υπάρχει και τρόπος να λαμβάνονται προληπτικά μέτρα, για την αποφυγή τους. Για λόγους ασφάλειας, αλλά και για να υπάρχει περισσότερη εξειδίκευση, έχουν δημιουργηθεί και κάποιες πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων προσανατολισμένες στην εκπαίδευση, οι οποίες αρκετές φορές χρησιμοποιούνται με επιτυχία. Επίσης, στο πλαίσιο της εργασίας, παρουσιάζονται και αναλύονται τα αποτελέσματα έρευνας, που διεξήχθει σε μαθητές και εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

masterThesis

Σχολείο πανεπιστήμιο (EL)
Application use development (EL)
Αξιοποίηση δυνατότητες εφαρμογές (EL)
Students (EL)
Μαθητές φοιτητές (EL)
School university classroom (EL)
Δευτεροβάθμια τριτοβάθμια εκπαίδευση (EL)
Social networks (EL)
Dangers protection safety (EL)
Κίνδυνοι ασφάλεια προστασία (EL)
Second third degree education (EL)
Κοινωνική δικτύωση (EL)


2012


2015-11-19T11:02:07Z

Σάμος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.