Mobile learning: η τεχνολογία QR στην εκπαίδευση: παράγοντες που επηρεάζουν την πρόθεση χρήσης σε σχολικό περιβάλλον

This item is provided by the institution :
University of the Aegena   

Repository :
Institutional Repository Hellanicus   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Mobile learning: η τεχνολογία QR στην εκπαίδευση: παράγοντες που επηρεάζουν την πρόθεση χρήσης σε σχολικό περιβάλλον

Πλατινάκης, Κωνσταντίνος

Κοκολάκης, Σπυρίδων
Καρύδα, Μαρία
Χαραλαμπίδης, Ιωάννης

masterThesis

2017-03-29T09:20:01Z
2016-03-18

Σκοπός της έρευνας είναι να διερευνήσει την πρόθεση χρήσης της τεχνολογίας QR ως εργαλείο μάθησης και να μελετήσει τους παράγοντες που ενδέχεται να επηρεάζουν την χρήση της τεχνολογίας, από μαθητές Γυμνασίου. Η έρευνα θα επιδιώξει να διερευνήσει τη σχέση που έχουν η ύπαρξη κινήτρων ευχαρίστησης, η προηγούμενη εμπειρία, η αντιλαμβανόμενη ευκολία χρήσης, η ύπαρξη συνθηκών διευκόλυνσης της χρήσης, η κοινωνική επιρροή, η αντιλαμβανόμενη χρησιμότητα, το τεχνολογικό άγχος, η επίδοση του μαθητή στα μαθήματα, ο χρόνος μελέτης, η τάξη φοίτησης και το φύλο του μαθητή με την πρόθεση χρήσης της τεχνολογίας QR ως εργαλείο μάθησης. Επίσης καταγράφεται η γνώμη των μαθητών για την τεχνολογία QR μετά από την παρουσίαση και την χρήση της στο πλαίσιο πιλοτικών διδασκαλιών, καθώς και η άποψη των μαθητών ως προς τα διδακτικά αντικείμενα στα οποία εκτιμούν ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποτελεσματικά η τεχνολογία.

Mobile communication systems in education (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2004144625)

Φορητή μάθηση
Κινητό τηλέφωνο
Εκπαίδευση
Ταμπλέτα
Τεχνολογία QR
Mobile learning
Tablet
Smartphone

Τεχνολογίες και Διοίκηση Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων
Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Θετικών Επιστημών - Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων
aegean

Default License




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)