Mobile learning: η τεχνολογία QR στην εκπαίδευση: παράγοντες που επηρεάζουν την πρόθεση χρήσης σε σχολικό περιβάλλον

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο





Mobile learning: η τεχνολογία QR στην εκπαίδευση: παράγοντες που επηρεάζουν την πρόθεση χρήσης σε σχολικό περιβάλλον (EL)

Πλατινάκης, Κωνσταντίνος

aegean

Σκοπός της έρευνας είναι να διερευνήσει την πρόθεση χρήσης της τεχνολογίας QR ως εργαλείο μάθησης και να μελετήσει τους παράγοντες που ενδέχεται να επηρεάζουν την χρήση της τεχνολογίας, από μαθητές Γυμνασίου. Η έρευνα θα επιδιώξει να διερευνήσει τη σχέση που έχουν η ύπαρξη κινήτρων ευχαρίστησης, η προηγούμενη εμπειρία, η αντιλαμβανόμενη ευκολία χρήσης, η ύπαρξη συνθηκών διευκόλυνσης της χρήσης, η κοινωνική επιρροή, η αντιλαμβανόμενη χρησιμότητα, το τεχνολογικό άγχος, η επίδοση του μαθητή στα μαθήματα, ο χρόνος μελέτης, η τάξη φοίτησης και το φύλο του μαθητή με την πρόθεση χρήσης της τεχνολογίας QR ως εργαλείο μάθησης. Επίσης καταγράφεται η γνώμη των μαθητών για την τεχνολογία QR μετά από την παρουσίαση και την χρήση της στο πλαίσιο πιλοτικών διδασκαλιών, καθώς και η άποψη των μαθητών ως προς τα διδακτικά αντικείμενα στα οποία εκτιμούν ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποτελεσματικά η τεχνολογία.

masterThesis

Φορητή μάθηση (EL)
Κινητό τηλέφωνο (EL)
Εκπαίδευση (EL)
Ταμπλέτα (EL)
Τεχνολογία QR (EL)
Mobile learning (EL)
Tablet (EL)
Smartphone (EL)


2016-03-18


2017-03-29T09:20:01Z

Σάμος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.