Mobile learning: η τεχνολογία QR στην εκπαίδευση: παράγοντες που επηρεάζουν την πρόθεση χρήσης σε σχολικό περιβάλλον

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Αιγαίου   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Mobile learning: η τεχνολογία QR στην εκπαίδευση: παράγοντες που επηρεάζουν την πρόθεση χρήσης σε σχολικό περιβάλλον

Πλατινάκης, Κωνσταντίνος

Κοκολάκης, Σπυρίδων
Καρύδα, Μαρία
Χαραλαμπίδης, Ιωάννης

masterThesis

2017-03-29T09:20:01Z
2016-03-18

Σκοπός της έρευνας είναι να διερευνήσει την πρόθεση χρήσης της τεχνολογίας QR ως εργαλείο μάθησης και να μελετήσει τους παράγοντες που ενδέχεται να επηρεάζουν την χρήση της τεχνολογίας, από μαθητές Γυμνασίου. Η έρευνα θα επιδιώξει να διερευνήσει τη σχέση που έχουν η ύπαρξη κινήτρων ευχαρίστησης, η προηγούμενη εμπειρία, η αντιλαμβανόμενη ευκολία χρήσης, η ύπαρξη συνθηκών διευκόλυνσης της χρήσης, η κοινωνική επιρροή, η αντιλαμβανόμενη χρησιμότητα, το τεχνολογικό άγχος, η επίδοση του μαθητή στα μαθήματα, ο χρόνος μελέτης, η τάξη φοίτησης και το φύλο του μαθητή με την πρόθεση χρήσης της τεχνολογίας QR ως εργαλείο μάθησης. Επίσης καταγράφεται η γνώμη των μαθητών για την τεχνολογία QR μετά από την παρουσίαση και την χρήση της στο πλαίσιο πιλοτικών διδασκαλιών, καθώς και η άποψη των μαθητών ως προς τα διδακτικά αντικείμενα στα οποία εκτιμούν ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποτελεσματικά η τεχνολογία.

Mobile communication systems in education (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2004144625)

Φορητή μάθηση
Κινητό τηλέφωνο
Εκπαίδευση
Ταμπλέτα
Τεχνολογία QR
Mobile learning
Tablet
Smartphone

Τεχνολογίες και Διοίκηση Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων
Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Θετικών Επιστημών - Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων
aegean

Default License




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.