Μουσεία και μέσα κοινωνικής δικτύωσης

This item is provided by the institution :
University of the Aegena   

Repository :
Institutional Repository Hellanicus   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Μουσεία και μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Κάβουρα, Θεοδώρα

Χουρμουζιάδη, Αναστασία
Καταπότη, Δέσποινα
Μπουμπάρης, Νικόλαος

masterThesis

2017-09-07T08:49:05Z
2016-02-10

Την τελευταία δεκαετία, τα μουσεία βγάζουν από το κέντρο ενδιαφέροντος τα εκθέματα, και τοποθετούν στο κέντρο του ενδιαφέροντος τους επισκέπτες και την επιθυμητή σχέση που επιδιώκουν να αναπτύξουν με αυτούς. Αυτό μας δείχνει μία ευρύτερη αλλαγή στην προσέγγιση. Τα άτομα δεν εκλαμβάνονται ως παθητικοί δέκτες πληροφοριών και το μουσείο ως κάτοχος της μοναδικής αλήθειας. Αν και έχουν γραφτεί πολλά κείμενα για αυτή τη μεταστροφή των μουσείων, το επικοινωνιακό μοντέλο που ακολουθούν τα μουσεία, παραμένει σε μεγάλο βαθμό στο καθιερωμένο πλαίσιο επικοινωνίας που ίσχυε ως τώρα («ένας-προς έναν» ή «ένας-προς-πολλούς»). Τα ψηφιακά μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προσφέρονται για τη διαμόρφωση ενός μοντέλου «πολλοί-προς πολλούς», συνεισφέροντας με τον τρόπο αυτό σε έναν πολιτισμικό «διάλογο». Μέσα από αυτό τον «διάλογο» θα ενθαρρύνει η διαδραστικότητα μεταξύ του κοινού, θα ξεπεραστεί η αντικειμενοκεντρική προσέγγιση του μουσείου, και θα βρεθούν πραγματικά στο επίκεντρο οι επισκέπτες σαν συνδιαμορφωτές της γνώσης.

Museums (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85088723)
Social media (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2006007023)
Museum visitors (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh00005328)

Μέσα μαζικής επικοινωνίας
Επικοινωνία
Μουσεία
museum
facebook
communication
social media

Πολιτισμική Πληροφορική και Επικοινωνία
Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Κοινωνικών Επιστημών - Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας
aegean

Default License




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)