Η αξιοποίηση των συστημάτων διαχείρισης μάθησης στην εκπαίδευση ενηλίκων: η περίπτωση της χρήσης του ΣΔΜ Moodle στο e-ΚΔΒΜ Αστυπάλαιας

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο





The utilization of learning management systems (LMS) in adult education: the use of "Moodle" at the Centre of Lifelong Learning of Astypalaia
Η αξιοποίηση των συστημάτων διαχείρισης μάθησης στην εκπαίδευση ενηλίκων: η περίπτωση της χρήσης του ΣΔΜ Moodle στο e-ΚΔΒΜ Αστυπάλαιας (EL)

Σταυλά, Μαρία

aegean

Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η εφαρμογή των Συστημάτων Διαχείρισης Μάθησης στην εκπαίδευση ενηλίκων. Ειδικότερα, μελετάται η περίπτωση της χρήσης του ΣΔΜ Moodle στο ηλεκτρονικό Κέντρο Δια Βίου Μάθησης (e-ΚΔΒΜ) Αστυπάλαιας το οποίο λειτούργησε στα πλαίσια του Έργου «Κέντρα Διά Βίου Μάθησης Στερεάς Ελλάδας και Νοτίου Αιγαίου» που υλοποίησε η Γενική Γραμματεία Διά Βίου Μάθησης από το 2014 μέχρι το 2016. Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι να μελετήσει-αξιολογήσει την εκπαιδευτική εμπειρία των ενήλικων εκπαιδευομένων που παρακολούθησαν τα εξ αποστάσεως επιμορφωτικά προγράμματα του e- ΚΔΒΜ Αστυπάλαιας. Συνεπώς, η διπλωματική εργασία αποσκοπεί στη διερεύνηση της λειτουργικότητας και της αποτελεσματικότητας του Moodle και της αξιοποίησής του τόσο από τους/τις εκπαιδευτές/τριες όσο και από τους/τις ενήλικες εκπαιδευόμενους/ες. Στο θεωρητικό μέρος της εργασίας παρουσιάστηκαν μερικά από τα πιο διαδεδομένα Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης και αναλύθηκαν η δομή, οι λειτουργίες και οι δυνατότητες του Συστήματος Διαχείρισης Μάθησης Moodle. Επίσης, εκτενής ανάλυση έγινε και σε θέματα που σχετίζονται με την εκπαίδευση ενηλίκων. Η έρευνα αποτελεί μία μελέτη περίπτωσης στα πλαίσια της οποίας πραγματοποιήθηκαν συνολικά 15 συνεντεύξεις με τους/τις εκπαιδευτές/τριες και τους/τις εκπαιδευόμενους/ες που συμμετείχαν στα προγράμματα. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι το Moodle αποτελεί ένα ηλεκτρονικό περιβάλλον μάθησης το οποίο προσφέρεται για την εκπαίδευση ενηλίκων, συμβάλλει στην επικοινωνία και αλληλεπίδραση μεταξύ των εκπαιδευτών/τριών και των εκπαιδευομένων, υποστηρίζει τη συνεργατική μάθηση και υιοθετεί τη θεωρία του Κοινωνικού Εποικοδομισμού. Επίσης, αποτελεί ένα εργαλείο που προάγει την πολυμορφική εξ αποστάσεως μαθησιακή διαδικασία στην εκπαίδευση ενηλίκων, επιτρέπει στους/στις μαθητευόμενους/ες να επιλέγουν ελεύθερα τον τόπο, τον χρόνο και τον ρυθμό της μελέτης και της μάθησής τους και τέλος, υποστηρίζει τη χρήση πολυμεσικού εκπαιδευτικού υλικού το οποίο ενισχύει τη μάθηση, ανταποκρίνεται στην εξ αποστάσεως διδασκαλία και καλύπτει τις εκπαιδευτικές ανάγκες των εκπαιδευομένων.

masterThesis

Adult learning (EL)
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση (EL)
Moodle (EL)
Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης (EL)
Learning Management Systems (EL)
Εκπαίδευση ενηλίκων (EL)


2017-06


2017-09-25T12:25:54Z

Ρόδος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.