Από το "Κρυφτό" και την "Μικρή Ελένη" στα "Pokemon" και τα ψηφιακά παιχνίδια: η σχέση του παιδιού με τα παραδοσιακά και τα ψηφιακά παιχνίδια σήμερα

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Αιγαίου   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Από το "Κρυφτό" και την "Μικρή Ελένη" στα "Pokemon" και τα ψηφιακά παιχνίδια: η σχέση του παιδιού με τα παραδοσιακά και τα ψηφιακά παιχνίδια σήμερα
From "Hide and Seek" and "Little Helen" to "Pokemon " and digital games: children’s relationship with traditional and digital games today

Δασκαλάκη, Ζαχαρένια

Βιτσιλάκη, Χρυσή
Φεσάκης, Γεώργιος
Σκουμπουρδή, Χρυσάνθη

masterThesis

2017-06-02
2017-09-26T12:13:10Z

Η παρούσα μελέτη επιχειρεί να ασχοληθεί με τα παιχνίδια των παιδιών στη σημερινή εποχή. Αρχικά, κρίθηκε αναγκαίο να δοθούν κάποιες διευκρινίσεις λόγω της περιπλοκότητας και της σοβαρότητας της ίδιας της έννοιας του «παιχνιδιού». Παράλληλα, στο πρώτο κεφάλαιο, γίνεται αναφορά στα παιχνίδια της αρχαιότητας και την έλλειψη αναγνώρισης της πραγματικής αξίας του παιχνιδιού. Επίσης, περιγράφονται οι βασικές θεωρίες του παιχνιδιού και η αξιοποίησή του με σκοπό την ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας του κάθε παιδιού. Στη συνέχεια εξετάζεται το παιχνίδι σε σχέση με τα στάδια ανάπτυξης και το φύλο του παιδιού. Ακόμη, μελετάται ο ρόλος των γονέων στο παιχνίδι των παιδιών τους καθώς και ο ρόλος των ευρύτερων κοινωνικο- οικονομικών μεταβολών. Το κεφάλαιο αυτό ολοκληρώνεται με το ηλεκτρονικό παιχνίδι και συγκεκριμένα την πορεία εξέλιξής του και την κατηγοριοποίησή του. Στο τέλος του συγκεκριμένου κεφαλαίου γίνεται αναφορά στην κριτική που του έχει ασκηθεί κατά καιρούς, αλλά και την αναγνώριση και αποδοχή της αξίας του. Στο δεύτερο κεφάλαιο συμπεριλαμβάνονται στοιχεία για την έρευνα που διεξήχθη, μεταξύ των οποίων ο σκοπός, τα ερευνητικά ερωτήματα και η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε. Στο τρίτο κεφάλαιο ακολουθεί η παρουσίαση και η ανάλυση των ευρημάτων της έρευνας. Στο τέλος, γίνεται σύνοψη των κύριων σημείων, καθώς και παράθεση των βασικών διαπιστώσεων και προτάσεων που προκύπτουν με βάση την έρευνα.

Games (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85052948)
Computer games (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh99001960)
Play (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85103365)

Παιδί και παιχνίδι
Απόψεις για το παιχνίδι
Κοινωνικο-οικονομικές μεταβολές και το παιχνίδι
Θεωρίες του παιχνιδιού
Στάδια ανάπτυξης και παιχνίδι
Ψηφιακά παιχνίδια
Παραδοσιακά παιχνίδια
Παλιά και σημερινά παιχνίδια
Γονείς και παιχνίδι
Τα παιχνίδια των αγοριών και των κοριτσιών
Traditional games
Views on the game
Socio-economic changes and play
Stages of development and play
Boys' and girls' games
Child and play
Theories of the game
Digital games
Past and present games
Parents and play

Νέες Μορφές Εκπαίδευσης και Μάθησης
aegean
Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών - Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού

Default License




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.