The pedagogical use of the new digital media in Mathematics in secondary education. The contribution of the "digital school" platform

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο





Παιδαγωγική αξιοποίηση των νέων και ψηφιακών μέσων στα μαθηματικά της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: η συμβολή της πλατφόρμας του ψηφιακού σχολείου (EL)
The pedagogical use of the new digital media in Mathematics in secondary education. The contribution of the "digital school" platform (EL)

Δεμερούτη, Αικατερίνη

aegean

Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την παιδαγωγική αξιοποίηση των νέων και ψηφιακών μέσων κατά τη διδακτική και τη μαθησιακή διαδικασία των Μαθηματικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Η εξέλιξη της τεχνολογίας και η ανάπτυξη των πολλαπλών μέσων και των λειτουργιών αυτών, φέρνουν νέες προκλήσεις για το μετασχηματισμό της διδακτικής πρακτικής από τους/τις εκπαιδευτικούς με την αξιοποίηση της τεχνολογίας. Οι τελευταίοι/ες καλούνται να ενσωματώσουν τα νέα και ψηφιακά μέσα στη διδακτική τους πράξη προκειμένου να τοποθετήσουν τη διδασκαλία τους σε ένα περιβάλλον περισσότερο διαδραστικό μεταξύ μαθητή/τριας και εκπαιδευτικού, περισσότερο αποτελεσματικό ως προς τα μαθησιακά αποτελέσματα, και αισθητά πιο ελκυστικό. Η εργασία θα παρουσιάσει τα μέσα τα οποία είναι διαθέσιμα προς αξιοποίηση από τον/την εκπαιδευτικό και την εξέλιξη της διδασκαλίας των Μαθηματικών με τα ψηφιακά εργαλεία. Θα δοθεί έμφαση στην πρόσθετη παιδαγωγική τους προσφορά και στην αξία της ομαλής ενσωμάτωσης των μέσων κατά τη διδακτική πράξη. H έρευνα που λαμβάνει χώρα εστιάζει στη διερεύνηση του βαθμού αποδοχής και αξιοποίησης της χρήσης των μέσων και των νέων μέσων από τους/τις εκπαιδευτικούς γενικότερα, αλλά και της πλατφόρμας του «Ψηφιακού Σχολείου» ειδικότερα. Μέσω της έρευνας διερευνάται ο βαθμός της αποδοχής και της έντασης της χρήσης των μέσων και νέων μέσων λαμβάνοντας υπόψη παράγοντες όπως τη μορφή της διδασκαλίας του εκπαιδευτικού και το είδος και το επίπεδο των διδακτικών στόχων που καλούνται να διευκολύνει η χρήση τους. Επιπλέον, προτείνεται ένα μοντέλο βασισμένο σε αυτό της αποδοχής της τεχνολογίας TAM1 (Davis, 1989) προκειμένου να ελεγχθούν οι αλληλεπιδρασεις των παραγόντων και να εξαχθούν συμπεράσματα που θα οδηγήσουν σε αποτελεσματική χρήση των μέσων και στην αξιοποίηση του « Ψηφιακού Σχολείου».
In this thesis, we study the pedagogical use of new and digital media in the teaching and learning process at mathematics in the Secondary Education. The evolution of technology and the development of multimedia, brings new challenges for teachers to transform their teaching methods by integrating new and digital media in their teaching practice. This transformation is taking place in order to place their lesson into a more interactive environment, between the student and the teacher, making it more effective in the terms of learning outcomes, and significantly more attractive. Moreover, this thesis will present the new and digital media that are available for use in education, focusing on Mathematics in the Secondary Education. In addition, it will emphasise the special pedagogical offer of the new media. It also makes an extensive reference to the work of the Ministry of Education "Digital School" by describing its structural features. The research, which takes place, investigates the degree of acceptance and the intensity of the use of new media and especially the digital school platform by taking into account factors, such as the form of educational instruction, the type and level of learning targets. The degree of acceptance is relying on the acceptance model of technology, which is called TAM (Davis, 1989). The main purpose of this thesis is to investigate the level of the adoption of the new media among teachers and uncover the factors determining the acceptance and the use of them in order to assist the development of the suitable processes for their use.

masterThesis

Νέα Μέσα (EL)
Ψηφιακό Σχολείο (EL)
Teaching Mathematics (EL)
Ψηφιακά Μέσα (EL)
New media (EL)
Digital Media (EL)
Μοντέλο αποδοχής των νέων μέσων (EL)
Διδακτική των Μαθηματικών (EL)
Digital School (EL)


2017-06-14


2017-09-28T05:19:27Z

Ρόδος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.