Η επιμόρφωση των καθηγητών της γερμανικής φιλολογίας ως παράγοντας επαγγελματικής ανάπτυξης στο πλαίσιο της δια βίου μάθησης

This item is provided by the institution :
University of the Aegena   

Repository :
Institutional Repository Hellanicus   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η επιμόρφωση των καθηγητών της γερμανικής φιλολογίας ως παράγοντας επαγγελματικής ανάπτυξης στο πλαίσιο της δια βίου μάθησης

Αργυροπούλου, Αποστολία

Βιτσιλάκη, Χρυσή
Κοντάκος, Αναστάσιος
Παπαδάκης, Νικόλαος

masterThesis

2017-03-15
2017-09-28T05:25:08Z

Σημαντικό ρόλο στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών διαδραματίζει η νέα τεχνολογία, ή αλλιώς οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ). Οι ΤΠΕ επιτρέπουν στα άτομα ή στις κοινότητες, όπως των εκπαιδευτικών, να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους, αλλά και να έχουν πρόσβαση στην πληροφόρηση από οπουδήποτε, αλλά και σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή. Συνεπώς, η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών μπορεί να διεξαχθεί μέσα από την εξ αποστάσεως εκπαίδευση / επιμόρφωση. Για τις ανάγκες αυτής της μελέτης χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική έρευνα με τη μέθοδο του δομημένου ερωτηματολογίου, το οποίο περιείχε ερωτήσεις κλειστού και ανοικτού τύπου. Το δείγμα της έρευνας αποτελείται από εκπαιδευτικούς γερμανικής φιλολογίας. Τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας προσδοκούμε ότι θα φανούν χρήσιμα στους φορείς σχεδιασμού και υλοποίησης επιμορφωτικών προγραμμάτων για τους εκπαιδευτικούς γερμανικής φιλολογίας. Πιο συγκεκριμένα, μέσα από αυτήν την έρευνα θα προσδιοριστούν οι τομείς στους οποίους οι εκπαιδευτικοί αυτοί έχουν εκπαιδευτικές / επιμορφωτικές ανάγκες, αλλά και τα χαρακτηριστικά των προγραμμάτων επιμόρφωσης μέσω των νέων τεχνολογιών. Ως εκ τούτου, η αξιοποίηση αυτών των αποτελεσμάτων μπορεί να οδηγήσει στην αποτελεσματικότερη σχεδίαση αντίστοιχων εκπαιδευτικών / επιμορφωτικών προγραμμάτων.

Educators (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85041161)
Distance education (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85038507)
Open learning (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh94009654)

Γερμανική φιλολογία
Δια βίου μάθηση
Εκπαίδευση ενηλίκων
Adult education
Lifelong learning
German Literature

Νέες Μορφές Εκπαίδευσης και Μάθησης
aegean
Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών - Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)