Κίνητρα συμμετοχής σε προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και επαγγελματική εξέλιξη:η περίπτωση του διοικητικού προσωπικού του Πανεπιστημίου Αιγαίου

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο





Κίνητρα συμμετοχής σε προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και επαγγελματική εξέλιξη:η περίπτωση του διοικητικού προσωπικού του Πανεπιστημίου Αιγαίου (EL)

Πατσοπούλου, Κορίνα

aegean

Η εκπαίδευση αποτελεί προτεραιότητα για το σύγχρονο άνθρωπο, καθώς είναι μια διαδικασία αέναη που τον εφοδιάζει με νέες ιδέες, δεξιότητες, ικανότητες και του επιτρέπει μέσα από αυτές να διευρύνει τους ορίζοντές του ώστε να εξελιχθεί σε πολυδιάστατο επίπεδο. Για το λόγο αυτό, τα τελευταία χρόνια παρατηρείται η τάση να συμμετέχει σε σεμινάρια και μετεκπαιδεύσεις, ενώ την ίδια στιγμή η απόκτηση ενός μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών θεωρείται συχνά απαραίτητο εφόδιο για την επιτυχημένη πορεία του ατόμου, τόσο σε επίπεδο προσωπικότητας, όσο και σε επίπεδο επαγγελματικής ανέλιξης. Η παρούσα εργασία εστιάζει στην περίπτωση των διοικητικών υπαλλήλων του Πανεπιστημίου Αιγαίου και διερευνά τα κίνητρα που τους ωθούν να συμμετέχουν σε ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών και αν αυτές οι προσδοκίες εκπληρώθηκαν με το πέρας των σπουδών, ενώ την ίδια στιγμή ανιχνεύει τις δυσκολίες και τα εμπόδια που βίωσαν κατά την προσπάθεια αυτή. Επιπροσθέτως, αναζητά την ύπαρξη διαφορών ανάμεσα στα δύο φύλα, στις ηλικιακές ομάδες και στις θέσεις της επαγγελματικής ιεραρχίας του πληθυσμού. Για την κάλυψη των αναγκών της έρευνας καθώς και για τη συλλογή των δεδομένων, μοιράστηκε ερωτηματολόγιο στους/στις συμμετέχοντες/ουσες. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως υπάρχουν διαφορές ανάμεσα στους άντρες και τις γυναίκες σχετικά με τα κίνητρα που τους ωθούν να συμμετάσχουν σε ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα, όπως επίσης και διαφορές που σχετίζονται με την ηλικία στην οποία ανήκουν. Επιπροσθέτως, διαφοροποιούνται τα κίνητρα που αφορούν στο επαγγελματικό κύρος και στη βελτίωση ανάμεσα στους υπαλλήλους που ανήκουν ιεραρχικά σε διαφορετικές θέσεις. Τέλος, παρατηρήθηκαν διαφορές στα κίνητρα που ώθησαν τους/τις συμμετέχοντες/ουσες στην παρακολούθηση ενός τέτοιου προγράμματος και στο βαθμό εκπλήρωσής τους μετά την ολοκλήρωσή του.

masterThesis

Administrator staff (EL)
University (EL)
Motivation (EL)
Professional evolvement (EL)
Δια βίου εκπαίδευση (EL)
Postgraduate studies (EL)
Επαγγελματική εξέλιξη (EL)
Διοικητικοί υπάλληλοι (EL)
Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών (EL)
Πανεπιστήμιο (EL)
Κίνητρα (EL)
Lifelong education (EL)


2016-07-01


2017-10-03T12:43:29Z

Ρόδος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.