Αξιολόγηση των συστημάτων εκπαίδευσης του προσωπικού επιχειρήσεων, υπό την οπτική διαφορετικών ενδιαφερόμενων ομάδων

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο





Evaluation of in-service personnel training systems from the perspective of different interest groups (EL)
Αξιολόγηση των συστημάτων εκπαίδευσης του προσωπικού επιχειρήσεων, υπό την οπτική διαφορετικών ενδιαφερόμενων ομάδων (EL)

Βαλλιανάτου, Ναυσικά

aegean

The current labor reality is characterized by constant developments and changes in many areas, making the contribution of work education and training an integral part of both the professional development of the employees, and the increase of the efficiency and effectiveness of each company’s services. This study is a research on the evaluation of in-service personnel training systems from the perspective of trainees and their managers. For this purpose, a sample of 83 people was selected and examined, employed by large Greek companies which have organized and regular staff training system. As a methodological tool we used the questionnaire for the first group and the structured interview for the second one. The processing and the analysis of the survey data showed that the employees are quite satisfied from their company’s training system, they consider that they have gained most of the benefits suggested by the bibliography, wishing however additional training to all suggested professional areas of improvement, and they use extensively most of the knowledge and the skills obtained by the in-company training system. The managers are quite satisfied from the company’s training system, believing that it helps a lot the employees in tackling and solving problems that arise in the workplace, and also in their interpersonal relationships. Nevertheless, it moderately helps them in the performance of their work duties. Finally, they state that there are operational cost savings and reduced troubleshooting time, while highlighting the problems that arise in each department and the business as a whole, by involving employees in-service training programs.
Η σημερινή εργασιακή πραγματικότητα χαρακτηρίζεται από διαρκείς εξελίξεις και μεταβολές σε πολλούς τομείς, γεγονός που καθιστά τη συμβολή της εκπαίδευσης και της επιμόρφωσης των υπαλλήλων αναπόσπαστο κομμάτι τόσο για την επαγγελματική τους εξέλιξη, όσο και για την αύξηση της αποτελεσματικότητας και της αποδοτικότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών της επιχείρησης στην οποία απασχολούνται. Η ενδοεπιχειρησιακή εκπαίδευση στοχεύει στη συμπλήρωση, την ανατροφοδότηση και την επικαιροποίηση των γνώσεων και των δεξιοτήτων των εργαζομένων, ώστε να μπορούν να εκτελέσουν με επιτυχία τα επαγγελματικά τους καθήκοντα. Η παρούσα μελέτη έχει ως ερευνητικό αντικείμενο την αξιολόγηση των συστημάτων ενδοεπιχειρησιακής εκπαίδευσης υπό την οπτική των εργαζόμενων - επιμορφούμενων και των διευθυντών/τριών αυτών. Για το σκοπό αυτό επιλέχθηκε και εξετάστηκε ένα δείγμα 83 ατόμων, τα οποία απασχολούνται σε μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις, οι οποίες διαθέτουν οργανωμένο και τακτικό σύστημα εκπαίδευσης προσωπικού. Ως εργαλεία συλλογής δεδομένων χρησιμοποιήθηκαν το ερωτηματολόγιο για την ομάδα των επιμορφούμενων και η δομημένη ποιοτική συνέντευξη για την ομάδα των διευθυντικών στελεχών. Η επεξεργασία και η ανάλυση των δεδομένων της έρευνας έδειξε ότι οι εργαζόμενοι/ες είναι αρκετά ικανοποιημένοι/ες από την ενδοεπιχειρησιακή εκπαίδευση, θεωρώντας ότι έχουν αποκομίσει τα περισσότερα από τα οφέλη που προτείνει η σχετική βιβλιογραφία. Επίσης θεωρούν ότι αξιοποιούν σε μεγάλο βαθμό κατά την εργασιακή πρακτική, τις περισσότερες από τις γνώσεις και τις δεξιότητες που αποκόμισαν από την ενδοεπιχειρησιακή εκπαίδευση. Επιθυμούν εντούτοις, επιπλέον επιμόρφωση σε στοχεύοντας στους βασικούς τομείς της επαγγελματικής βελτίωσης που προτείνονται από τη βιβλιογραφία. Οι διευθυντές/τριες από την άλλη, είναι αρκετά ικανοποιημένοι/ες από το σύστημα εκπαίδευσης της επιχείρησής τους, θεωρώντας ότι αυτό βοηθά πολύ τους/τις εργαζόμενους/ες στην αντιμετώπιση και επίλυση των προβλημάτων που ανακύπτουν στο χώρο εργασίας, αλλά και στις διαπροσωπικές τους σχέσεις. Ωστόσο εκτιμούν ότι η εκπαίδευση έχει μέτρια συμβολή στην εκτέλεση των εργασιακών καθηκόντων των εργαζομένων. Ακόμα πιστεύουν ότι λόγω της ενδοεπιχειρησιακής εκπαίδευσης υπάρχει εξοικονόμηση λειτουργικού κόστους και μείωση του χρόνου αντιμετώπισης προβλημάτων. Τέλος επισημαίνουν τα προβλήματα που προκύπτουν στο κάθε τμήμα και στην επιχείρηση συνολικά από τη συμμετοχή των εργαζομένων σε ενδοεπιχειρησιακά εκπαιδευτικά προγράμματα.

masterThesis

Evaluation (EL)
Αξιολόγηση (EL)
On the job training (EL)
Εκπαίδευση προσωπικού (EL)
Training systems (EL)
Συστήματα εκπαίδευσης (EL)


2017-05-09


2017-10-23T11:25:43Z

Ρόδος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.