Μάρκετινγκ ανάδειξης μνηνείων παγκόσμιας κληρονομιάς: μια συστημική προσέγγιση

This item is provided by the institution :
University of the Aegena   

Repository :
Institutional Repository Hellanicus   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Μάρκετινγκ ανάδειξης μνηνείων παγκόσμιας κληρονομιάς: μια συστημική προσέγγιση

Γκικόπουλος, Νικόλαος

Παπαγεωργίου, Δημήτριος
Χουρμουζιάδη, Αναστασία
Μπαντιμαρούδης, Φιλήμων

masterThesis

2017-10-27T08:25:10Z
2016-02-24

Η παρούσα μελέτη ασχολείται με τη συστημική θεωρία και το μάρκετινγκ. Η συστημική θεωρία είναι (ή φιλοδοξεί να γίνει) μια υπερθεωρία που μπορεί να εφαρμοστεί σε όλα τα πεδία Αν και στο κομμάτι της οργάνωσης και της διοίκησης (μεταξύ άλλων) έχουν γίνει σημαντικές μελέτες και προσεγγίσεις με βάση τη συστημική θεωρία, στο κομμάτι του μάρκετινγκ υπάρχουν ελάχιστες. Αυτή η παράμετρος, σε συνδυασμό με το ότι τα μνημεία και τα μουσεία στον σύγχρονο κόσμο της πληροφορίας χρειάζονται μια διαφορετική προσέγγιση ώστε να καταφέρουν να επιβιώσουν αλλά ακόμα θεωρούν το μάρκετινγκ ως ένα θέμα ταμπού που τους απομακρύνει μάλιστα από την αποστολή τους, οδήγησαν στην παρούσα μελέτη. Στόχος είναι μια βιβλιογραφική έρευνα όπου θα διευκρινιστούν ποια κενά υπάρχουν πάνω στην προώθηση των μνημείων και των μουσείων και μέσα από μια συστημική ανάλυση και προσέγγιση να προταθούν λύσεις. Αυτή η μελέτη δεν αποσκοπεί μόνο στην ανάπτυξη των μνημείων ή του μάρκετινγκ, αλλά και στην εξέλιξη της ίδιας της συστημικής θεωρίας. Η μελέτη έχει σαν παράδειγμα (case study) το μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς το «Μοναστήρι του Όσιου Λουκά» στο Στείρι της Βοιωτίας. Ένα μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς το οποίο έχει πολλά περιθώρια προβολής και τη δυνατότητα να βοηθήσει και στην ανάπτυξη της τοπικής κοινωνίας και μάλιστα σε μια εποχή όπου η οικονομική κρίση έχει φέρει σε ιδιαίτερα δυσχερή θέση τη τοπική κοινωνία.

Museums (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85088723)
Monuments (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh00006101)
System theory (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85131743)
Marketing (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85081333)

Μάρκετινγκ
Συστήματα συμπεριφοράς
Συστημική θεωρία
Systemic theory
Behavioral systems
Marketing

Πολιτισμική Πληροφορική και Επικοινωνία
Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Κοινωνικών Επιστημών - Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας
aegean

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)