Η διδασκαλία της σειράς των όρων της ελληνικής ως δεύτερης ξένης γλώσσας

This item is provided by the institution :
University of the Aegena   

Repository :
Institutional Repository Hellanicus   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η διδασκαλία της σειράς των όρων της ελληνικής ως δεύτερης ξένης γλώσσας

Λίνα, Χριστίνα

Γαλαντόμος, Ιωάννης
Κοτζόγλου, Γιώργος
Ανδρέου, Γεωργία

masterThesis

2017-10-31T13:30:10Z
2017-06-30

Η εργασία αυτή έχει σκοπό να αναδείξει την διδασκαλία της ΝΕ γλώσσας ως Γ2/ΞΓ σε αλλόγλωσσους μαθητές μέσω της σειράς των βασικών όρων της πρότασης. Αρχικά, εξετάζει τους ανασταλτικούς παράγοντες που επηρεάζουν την παραγωγική διαδικασία της διδασκαλίας των Ελληνικών σε όλες εκείνες τις ομάδες των μαθητών που την μαθαίνουν ως δεύτερη, ξένη γλώσσα. Ξεκινώντας, από το μαθησιακό περιβάλλον και τον ρόλο των ίδιων των μαθητών μέχρι τις δυσκολίες στο φωνητικό-φωνολογικό, στο λεξιλογικό και τέλος στο συντακτικό επίπεδο. Δεδομένου ότι στο πεδίο αυτό οι έρευνες, αν και λίγες, διεξάγονται υπό αρκετά διαφορετικές προοπτικές, γίνεται η ανάλυση της πρότασης σε λειτουργικό και γραμματικό επίπεδο, (βλ. Bolinger & Sears, 1981).. Παρουσιάζονται τα βασικά χαρακτηριστικά της σειράς των όρων της Ελληνικής και αναλύονται όλες η εν δυνάμει σειρές που είναι γραμματικά ορθές και τον τρόπο που μπορούν να χρησιμοποιηθούν κατά την διδασκαλία της ελληνικής. Με τη βοήθεια της βιβλιογραφικής ανασκόπησης προτείνονται ασκήσεις με τις οποίες μπορούν εύκολα οι αλλόγλωσσοι μαθητές να κατανοήσουν και να διδαχθούν την ελληνική γλώσσα μέσω της σειράς των όρων της.


Σειρά των όρων
Παράγοντες που επηρεάζουν την διδασκαλία
Διδασκαλία των ελληνικών
Teaching Greek
Factors infuencing teaching
Word order

Γλωσσολογία Νοτιοανατολικής Μεσογείου
Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών - Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών
aegean

Default License




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)