Η διδασκαλία της σειράς των όρων της ελληνικής ως δεύτερης ξένης γλώσσας

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο





Η διδασκαλία της σειράς των όρων της ελληνικής ως δεύτερης ξένης γλώσσας (EL)

Λίνα, Χριστίνα

aegean

Η εργασία αυτή έχει σκοπό να αναδείξει την διδασκαλία της ΝΕ γλώσσας ως Γ2/ΞΓ σε αλλόγλωσσους μαθητές μέσω της σειράς των βασικών όρων της πρότασης. Αρχικά, εξετάζει τους ανασταλτικούς παράγοντες που επηρεάζουν την παραγωγική διαδικασία της διδασκαλίας των Ελληνικών σε όλες εκείνες τις ομάδες των μαθητών που την μαθαίνουν ως δεύτερη, ξένη γλώσσα. Ξεκινώντας, από το μαθησιακό περιβάλλον και τον ρόλο των ίδιων των μαθητών μέχρι τις δυσκολίες στο φωνητικό-φωνολογικό, στο λεξιλογικό και τέλος στο συντακτικό επίπεδο. Δεδομένου ότι στο πεδίο αυτό οι έρευνες, αν και λίγες, διεξάγονται υπό αρκετά διαφορετικές προοπτικές, γίνεται η ανάλυση της πρότασης σε λειτουργικό και γραμματικό επίπεδο, (βλ. Bolinger & Sears, 1981).. Παρουσιάζονται τα βασικά χαρακτηριστικά της σειράς των όρων της Ελληνικής και αναλύονται όλες η εν δυνάμει σειρές που είναι γραμματικά ορθές και τον τρόπο που μπορούν να χρησιμοποιηθούν κατά την διδασκαλία της ελληνικής. Με τη βοήθεια της βιβλιογραφικής ανασκόπησης προτείνονται ασκήσεις με τις οποίες μπορούν εύκολα οι αλλόγλωσσοι μαθητές να κατανοήσουν και να διδαχθούν την ελληνική γλώσσα μέσω της σειράς των όρων της.

masterThesis

Teaching Greek (EL)
Factors infuencing teaching (EL)
Σειρά των όρων (EL)
Παράγοντες που επηρεάζουν την διδασκαλία (EL)
Word order (EL)
Διδασκαλία των ελληνικών (EL)


2017-06-30


2017-10-31T13:30:10Z

Ρόδος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.