Η συμβολή της δια βίου μάθησης στην εργασία των σπουδαστών: η περίπτωση των επιμορφούμενων εκπαιδευτικών

This item is provided by the institution :
University of the Aegena   

Repository :
Institutional Repository Hellanicus   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



The contribution of lifelong learning to students' work: the case of trained teachers
Η συμβολή της δια βίου μάθησης στην εργασία των σπουδαστών: η περίπτωση των επιμορφούμενων εκπαιδευτικών

Φυτιλάκος, Θεόδωρος

Φώκιαλη, Περσεφόνη
Βιτσιλάκη, Χρυσή
Γουβιάς, Διονύσης

masterThesis

2018-01-23T12:00:47Z
2017-07-12

Σκοπός της παρούσης έρευνας ήταν να διερευνήσει τις απόψεις των εκπαιδευομένων αναφορικά με τα προγράμματα ενδοϋπηρεσιακής επιμόρφωσης στα οποία έχουν συμμετάσχει. Η έρευνα που διεξήχθη ήταν πρωτογενής ποσοτική έρευνα και χρησιμοποίησε ως βασικό εργαλείο το ερωτηματολόγιο. Με τη μέθοδο της βολικής δειγματοληψίας επιλέχθηκαν 80 εκπαιδευτικοί, άνδρες και γυναίκες, όλων των ηλικιών. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί θεωρούν αναγκαία την συμμετοχή τους σε επιμορφωτικά προγράμματα, ανεξαρτήτως του πόσα χρόνια έχουν προϋπηρεσίας. Ωστόσο επιθυμούν τα επιμορφωτικά προγράμματα να ανταποκρίνονται απόλυτα στις εκπαιδευτικές τους ανάγκες. Επίσης θεωρούν ότι η συμμετοχή τους σε επιμορφωτικά προγράμματα θα πρέπει να ακολουθείται είτε από προαγωγή, είτε από αύξηση μισθού, γεγονός που υποδηλώνει ότι η συμμετοχή τους σε επιμορφωτικά προγράμματα υποκινείται από εξωτερικά, υλικά κίνητρα. Οι εκπαιδευτικοί θεωρούν επίσης ότι πρέπει να πιστοποιούνται τα προγράμματα αυτά και παράλληλα να αξιολογούνται από τους ίδιους τους επιμορφούμενους προκειμένου για τη βελτίωσή τους. Τα οφέλη από τη συμμετοχή τους σε τέτοιου είδους προγράμματα θεωρούν ότι είναι η βελτίωση της πρακτικής στη τάξη, η απόκτηση νέων δεξιοτήτων, η ανταλλαγή εμπειριών, η απόκτηση επισήμων πιστοποιητικών, η απόκτηση επιπρόσθετων προσόντων, η βελτίωση των δικών τους γνώσεων και η βελτίωση των γνώσεων των μαθητών τους. Τέλος οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί υποστηρίζουν ως σημαντικότερη μορφή επιμόρφωσης τα μεταπτυχιακά προγράμματα.

Teachers--Attitudes (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85132965)
Teachers--Training of (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85132999)
Continuing education (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85031562)

Ενδοϋπηρεσιακή επιμόρφωση
Δια βίου μάθηση
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών
Teacher training
Lifelong learning
In-service training programs

Νέες Μορφές Εκπαίδευσης και Μάθησης
aegean
Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών - Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)