Συγκριτική ανάλυση Δημόσιου και Ιδιωτικού σχολείου. Ανάπτυξη καλών πρακτικών σε επίπεδο καινοτομίας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

This item is provided by the institution :
University of the Aegena   

Repository :
Institutional Repository Hellanicus   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Συγκριτική ανάλυση Δημόσιου και Ιδιωτικού σχολείου. Ανάπτυξη καλών πρακτικών σε επίπεδο καινοτομίας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Comparative analysis of public and private school. Developping innovative good practices in primary education.

Βυζανιάρης, Συμεών

Ρωσσίδης, Γιάννης
Δούνιας, Γεώργιος
Κυριακάκη, Άννα

masterThesis

2016-10-20
2018-02-15T07:28:05Z

Με την εργασία αυτή έχουμε ως στόχο, μέσα από τη συγκριτική ανάλυση Δημόσιου και Ιδιωτικού σχολείου, να ανακαλύψουμε καλές πρακτικές και καινοτόμα προγράμματα που εφαρμόζονται στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, με σκοπό να τα χρησιμοποιήσουμε ως εκπαιδευτικά εργαλεία για το καλό των μαθητών. Για το λόγο αυτό, αρχικά εξετάζουμε την υπάρχουσα κατάσταση στο χώρο της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, στη συνέχεια διερευνούμε τους συντελεστές της σχολικής καινοτομίας και αναλύουμε το ρόλο τους στην ανάπτυξη καλών πρακτικών και καινοτόμων δράσεων. Από τη συγκριτική ανάλυση συγκεκριμένων δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων, διερευνούμε, ανακαλύπτουμε κι επιλέγουμε τις δράσεις εκείνες που θα μπορούσαν να υιοθετηθούν, να προσαρμοστούν στα μέτρα κάθε σχολείου και να ανανεώσουν τα διδακτικά εργαλεία στο σχολικό περιβάλλον. Μέσα από τα ηλεκτρονικά ερωτηματολόγια που συμπληρώθηκαν, ερευνούμε παράλληλα τις απόψεις των εκπαιδευτικών – γονέων – μαθητών, για τα δημόσια και ιδιωτικά σχολεία, καθώς και τις απόψεις τους για τα καινοτόμα προγράμματα. Επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα και εξάγουμε συμπεράσματα.
This project focuses on the good practices and the innovative programs that are being implemented in Primary Education- through an intensive comparative analysis between Public and Private schools. The ultimate purpose for these programs is to be used as educational tools for the students’ benefit. For this reason, we start by examining the current situation in Primary Education, we look into the coefficients of school innovation and try to analyze their role in the development and planning of good practices and innovative practices. Through the intensive comparative analysis between specific Public and Private schools, we look into, discover and decide those actions that could be implemented-customized according to the needs of every school, and those that could possibly renew the educational tools in the school environment. With the help of the e-questionnaires answered, we compare and contrast at the same time the points of view of teachers-parents-students alike, both in public and private schools as far as the innovative programs are concerned. We process the results and we reach some important conclusions.

Comparative analysis (URL: http://skos.um.es/unescothes/C00721)
Education, Primary (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85041077)

Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Innovative actions
Δημόσιο και Ιδιωτικό Σχολείο
Σχολική καινοτομία
Καινοτόμες δράσεις
Καινοτόμα προγράμματα
Συγκριτική ανάλυση
Ερωτηματολόγια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Καλές πρακτικές
Innovative Programs
Good Practices
Questionnaires on Education
Primary Education
School Innovation
Public and Private School
Comparative analysis

aegean
Οικονομική και Διοίκηση για Μηχανικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών - Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού

Default License




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)