Γονικές επιρροές σε μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε πολυμελείς οικογένειες

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository Hellanicus
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share





Γονικές επιρροές σε μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε πολυμελείς οικογένειες (EL)

Πατανά, Θεμελίνα

aegean

Ένα από τα βασικά μαθήματα της βασικής εκπαίδευσης από το νηπιαγωγείο ως και την τελευταία τάξη του Λυκείου είναι τα Μαθηματικά. Πολλά Αναλυτικά Προγράμματα έχουν εκπονηθεί με σκοπούς και στόχους των Μαθηματικών για την απόκτηση της μαθηματικής γνώσης από τους μαθητές. Τα μαθηματικά έχουν σημαντική συμβολή στην καθημερινή ζωή του ανθρώπου. Στο πρώτο κεφάλαιο θα γίνει αναφορά στους σκοπούς του Αναλυτικού Προγράμματος της Ελλάδας στο Δημοτικό σχολείο καθώς και τις βασικές αρχές που διέπουν τη Μαθηματική εκπαίδευση. Παρουσιάζονται, έπειτα, μεθοδολογικές προσεγγίσεις στηριγμένες σε θεωρίες επιστημόνων με τις οποίες οικοδομούνται οι νοητικές δομές του μαθητή στα Μαθηματικά. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζεται έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε μαθητές/τριες σε Δημοτικά σχολεία της Καλύμνου. Το δείγμα ήταν από την Γ΄ τάξη δημοτικού έως και την Στ΄ και συμμετείχαν παιδιά που ήταν αδέρφια. Διερευνήθηκε πώς τα παιδιά αντιλαμβάνονται το μάθημα των Μαθηματικών και τη συμμετοχή των γονέων στη μελέτη τους. Τα αποτελέσματα μας δείχνουν τους βαθμούς συμμετοχής των γονέων σύμφωνα με τις απαντήσεις των παιδιών που έλαβαν μέρος στην έρευνα.

masterThesis

Parental involvement (EL)
ΓονεΪκή συμμετοχή (EL)
Μαθηματικά (EL)
Mathematics (EL)
Research (EL)
Έρευνα (EL)


2017-12-08


2018-02-16T13:18:20Z

Ρόδος




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)