Διερεύνηση παραγόντων που επηρεάζουν τη μάθηση σε εικονικά περιβάλλοντα πολλών χρηστών και σε συνθήκες άτυπης εκπαίδευσης

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
University of the Aegena   

Αποθετήριο :
Institutional Repository Hellanicus   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Διερεύνηση παραγόντων που επηρεάζουν τη μάθηση σε εικονικά περιβάλλοντα πολλών χρηστών και σε συνθήκες άτυπης εκπαίδευσης

Ατσικπάση, Πηνελόπη

Φωκίδης, Εμμανουήλ
Δάρρα, Μαρία
Κλαδάκη, Μαρία

masterThesis

2018-01-18
2018-02-22T13:04:27Z

Τα τρισδιάστατα Εικονικά Περιβάλλοντα Πολλών Χρηστών (ΕΠΠΧ) αποτελούν μια τεχνολογία που έχει το δυναμικό να συμβάλλει σημαντικά στη μάθηση των εκπαιδευομένων. Παρόλα αυτά, οι παράγοντες που διαμορφώνουν την εκπαιδευτική εμπειρία σε αυτά δεν έχουν μελετηθεί επαρκώς. Η παρούσα μελέτη προσπαθεί να γεφυρώσει αυτό το κενό. Διερευνά τα μαθησιακά αποτελέσματα από τη χρήση ενός τρισδιάστατου ΕΠΠΧ σε συνθήκες άτυπης εκπαίδευσης. Για αυτόν τον λόγο, κατασκευάστηκε ένα τρισδιάστατο ΕΠΠΧ με όνομα "Το εικονικό μουσείο της Πάστρα" (μια γνωστή γλύπτρια). Η ομάδας στόχος ήταν ενήλικες. Εξετάστηκαν οι εξής παράγοντες: η Υποκειμενική Διευκόλυνση της Μάθησης, η Υποκειμενική Ευκολία Χρήσης, η Παρουσία, τα Κίνητρα, ο Υποκειμενικός Ρεαλισμός της εφαρμογής, καθώς και η Ευχαρίστηση κατά τη χρήση του ΕΠΠΧ. Τα μαθησιακά αποτελέσματα μετρήθηκαν μέσα από τεστ που ενσωματώθηκαν στην εφαρμογή. Συνολικά 612 άτομα συμμετείχαν στη μελέτη. Μοντέλα Δομικών Εξισώσεων χρησιμοποιήθηκαν για την ανάλυση των δεδομένων. Διαπιστώθηκε ότι οι σημαντικότεροι παράγοντες που επηρεάζουν τα μαθησιακά αποτελέσματα ήταν τα Κίνητρα, η Υποκειμενική Ευκολία Χρήσης, η Υποκειμενική Διευκόλυνση της Μάθησης και η Ευχαρίστηση. Οι σπουδαστές όλων των ηλικιών, καθώς και οι εκπαιδευτικοί, οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής και οι ακαδημαϊκοί μπορούν να επωφεληθούν από αυτήν την έρευνα.

Questionnaires--Data processing (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85109825)
Non-formal education (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85092222)
Virtual reality in education (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh99013951)

Εικονική Πραγματικότητα
Ερωτηματολόγιο
Άτυπη Εκπαίδευση
Questionnaire
Informal Learning
Virtual Reality

Επιστήμες της Αγωγής - Εκπαίδευση με Χρήση Νέων Τεχνολογιών
Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών - Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
aegean

Default License




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.