Διερεύνηση των απόψεων των φοιτητών των παιδαγωγικών τμημάτων σχετικά με τις εφαρμογές της πληροφορικής στην εκπαίδευση και των παραγόντων που επηρεάζουν αυτήν την άποψη.

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository Hellanicus
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share





Διερεύνηση των απόψεων των φοιτητών των παιδαγωγικών τμημάτων σχετικά με τις εφαρμογές της πληροφορικής στην εκπαίδευση και των παραγόντων που επηρεάζουν αυτήν την άποψη. (EL)

Ρουφάνη, Μαρία

aegean

Σκοπός της εργασίας είναι να εξετάσει την πρόθεση των φοιτητών των Παιδαγωγικών Τμημάτων στην Ελλάδα να χρησιμοποιήσουν τους υπολογιστές στην διδασκαλία τους, όταν θα υπηρετήσουν ως εν ενεργεία εκπαιδευτικοί. Για το σκοπό αυτό, κατασκευάστηκε ένα ερωτηματολόγιο αποτελούμενο από 35 ερωτήσεις, που στηρίχθηκε στο Technology Acceptance Model. Εξετάστηκαν οι εξής παράγοντες: (α) η υποκειμενική ευκολία χρήσης των υπολογιστών, (β) η υποκειμενική αυτό-επάρκεια αναφορικά με τη χρήση των υπολογιστών, (γ) η υποκειμενική αντίληψη της χρησιμότητας, (δ) η στάση απέναντι στη χρήση και (ε) η συμπεριφορική προδιάθεση να χρησιμοποιήσουν υπολογιστές. Το ερωτηματολόγιο ήταν διαθέσιμο σε ηλεκτρονική μορφή για τρεις μήνες και συμμετείχαν 264 τελειόφοιτοι. Από την ανάλυση των δεδομένων φάνηκε πως η συμπεριφορική προδιάθεση επηρεάζεται σημαντικά από τη στάση απέναντι στη χρήση και δευτερευόντως από τους άλλους παράγοντες. Επίσης, η στάση επηρεάζεται σημαντικά τόσο την υποκειμενική ευκολία χρήσης όσο και την υποκειμενική αντίληψη χρησιμότητας των υπολογιστών.

bachelorThesis

Perceived usefulness (EL)
Συνειδητοποιημένη χρήση (EL)
Συνειδητοποιημένη ευκολία χρήσης (EL)
Self-efficacy (EL)
Technology Acceptance Model (EL)
Αυτό-επάρκεια (EL)


2017-06


2018-02-23T12:24:16Z

Ρόδος




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)