Μάρκετινγκ αγροδιατροφικών προϊόντων σε νησιά με παράδειγμα τυροκομικών επιχειρήσεων στη Λέσβο

This item is provided by the institution :
University of the Aegena   

Repository :
Institutional Repository Hellanicus   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Μάρκετινγκ αγροδιατροφικών προϊόντων σε νησιά με παράδειγμα τυροκομικών επιχειρήσεων στη Λέσβο

Σκόρδου, Ιρίνα

Κίζος, Αθανάσιος
Χωριανόπουλος, Ιωάννης
Ιωσιφίδης, Θεόδωρος

bachelorThesis

2016-06-12
2018-03-02T12:51:08Z

Στην εργασία αυτή παρουσιάζονται τα προβλήματα που συναντώνται από μικρο μεσαίες αγροδιατροφικές επιχειρίσεις σε νησιά , με παράδειγμα τυροκομείων στη Λέσβο . Και μετά από μια έρευνα παρουσιάζονται κάποιες λύσεις που μπορούν να κάνουν οι επιχειρηματίες για να καλυτερέψουν την θέση την αγορά.

Cheese industry
Rural development
Agriculture--Economic aspects

Μάρκετινγκ
Αγροδιατροφικά προϊόντα
Λέσβος
Τυροκομεία
Lesvos
Marketing

aegean
Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Κοινωνικών Επιστημών - Τμήμα Γεωγραφίας

CC0 1.0 Παγκόσμια
http://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)