Μάρκετινγκ αγροδιατροφικών προϊόντων σε νησιά με παράδειγμα τυροκομικών επιχειρήσεων στη Λέσβο

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Αιγαίου   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Μάρκετινγκ αγροδιατροφικών προϊόντων σε νησιά με παράδειγμα τυροκομικών επιχειρήσεων στη Λέσβο

Σκόρδου, Ιρίνα

Κίζος, Αθανάσιος
Χωριανόπουλος, Ιωάννης
Ιωσιφίδης, Θεόδωρος

bachelorThesis

2016-06-12
2018-03-02T12:51:08Z

Στην εργασία αυτή παρουσιάζονται τα προβλήματα που συναντώνται από μικρο μεσαίες αγροδιατροφικές επιχειρίσεις σε νησιά , με παράδειγμα τυροκομείων στη Λέσβο . Και μετά από μια έρευνα παρουσιάζονται κάποιες λύσεις που μπορούν να κάνουν οι επιχειρηματίες για να καλυτερέψουν την θέση την αγορά.

Cheese industry
Rural development
Agriculture--Economic aspects

Μάρκετινγκ
Αγροδιατροφικά προϊόντα
Λέσβος
Τυροκομεία
Lesvos
Marketing

aegean
Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Κοινωνικών Επιστημών - Τμήμα Γεωγραφίας

CC0 1.0 Παγκόσμια
http://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.