Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στο πλαίσιο της δια βίου μάθησης

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο





Teachers education within the framework of lifelong learning (EL)
Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στο πλαίσιο της δια βίου μάθησης (EL)

Καραγιάννη, Γεωργία Κωνσταντία

aegean

Η παρούσα έρευνα σκοπό έχει τη διερεύνηση ζητημάτων που άπτονται της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών υπό το πρίσμα της Δια βίου Μάθησης. Παράλληλα, διερευνώνται ζητήματα επαγγελματικής εξέλιξης και ενδυνάμωσης των εκπαιδευτικών μέσω της συμμετοχής τους σε επιμορφωτικά προγράμματα. Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα διενεργήθηκε εντός των ορίων του ν. Καρδίτσας και στηρίχτηκε στη συμπλήρωση 130 ερωτηματολογίων από εκπαιδευτικούς που υπηρετούν σε γενικά σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με οποιαδήποτε σχέση εργασίας. Το ερωτηματολόγιο που κλήθηκαν να συμπληρώσουν οι εκπαιδευτικοί διερευνούσε κυρίως το βαθμό συμφωνίας τους ως προς διάφορες παραμέτρους που αφορούν στην οργάνωση και υλοποίηση των επιμορφωτικών τους προγραμμάτων. Αναλυτικότερα, οι παράμετροι αυτοί αφορούσαν τους θεματικούς άξονες και τους λόγους συμμετοχής σε προγράμματα επιμόρφωσης, τους παράγοντες που λαμβάνονται υπόψη όπως και αυτούς που λειτουργούν αποτρεπτικά, τις μεθοδολογικές τεχνικές, τις μορφές επιμόρφωσης και τις απόψεις των εκπαιδευτικών ως προς την εξ’ αποστάσεως επιμόρφωση με τη μέθοδο του e-learning. Υπήρχαν επίσης ερωτήματα σχετικά με την καταλληλότητα των φορέων επιμόρφωσης, τη διάρκεια, το μοντέλο διεξαγωγής, τον τόπο και το χρόνο διεξαγωγής των επιμορφωτικών προγραμμάτων. Το τελευταίο μέρος του ερωτηματολογίου αφορούσε στα ευρωπαϊκά προγράμματα erasmus+ ως ευκαιρίες επιμόρφωσης και διερευνούσε τη γνώση των εκπαιδευτικών σχετικά με αυτά, τους παράγοντες που δρουν ως εμπόδια στη συμμετοχή τους αλλά και στους αντίστοιχους ενισχυτικούς.
The aim of this study is to inquire issues related to teachers’ education within the scope of Lifelong learning. At the same time, it inquires issues of teachers’ professional development and strengthening through their participation in training programmes. Specifically, this research was carried out within the geographical boundaries of the prefecture of Karditsa, in central Greece, and was based on the completion of 130 questionnaires by teachers who teach in secondary, general, public schools under any working status. The questionnaire, filled in by the teachers, focused on investigating the extent to which teachers agree with certain parameters related to the organization and conduct of educational programmes. More analytically, these parameters were related to the thematic topics as well as the reasons for participating in such programmes, the factors taken into consideration and the preventive ones, the methodological techniques and teachers’ views regarding distance education through the use of e-learning. There were also questions related to the appropriateness of the providers of the training programmes as well as questions concerning their duration, the implementation model, the place and the time they can be carried out. The final part of the questionnaire focused on European programmes such as Erasmus+ which can be seen as training providers and aimed at measuring their knowledge about them and at investigating the factors that act either as barriers or as facilitators when it comes to their participation in them.

masterThesis

Επιμόρφωση (EL)
Επαγγελματική ενδυνάμωση (EL)
Education (EL)
Lifelong learning (EL)
Δια βίου μάθηση (EL)
Professional strengthening (EL)


2018-03-02


2018-03-15T13:40:12Z

Ρόδος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.