Οι σχέσεις δασκάλου/ας και μαθητή/τριας και οι επιδράσεις τους στη σχολική επίδοση μαθητών/τριών

This item is provided by the institution :
University of the Aegena   

Repository :
Institutional Repository Hellanicus   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Οι σχέσεις δασκάλου/ας και μαθητή/τριας και οι επιδράσεις τους στη σχολική επίδοση μαθητών/τριών

Δασκαλάκη, Γαρυφαλιά

Βιτσιλάκη, Χρυσή
Ανδρεαδάκης, Νικόλαος
Γουβιάς, Διονύσης

masterThesis

2017-10-02
2018-04-03T09:03:01Z

Η παρούσα εργασία μελετά τις σχέσεις οι οποίες αναπτύσσονται μεταξύ δασκάλου και μαθητή και τον τρόπο με τον οποίο αυτές επηρεάζουν τη σχολική επίδοση των μαθητών. Οι εσωτερικές διαθέσεις του δασκάλου για τους μαθητές του συνειδητά ή ασυνείδητα εξωτερικεύονται και επηρεάζουν την αυτοαντίληψη, το αυτοσυναίσθημα και εν συνεχεία όλη τη συμπεριφορά και τη σχολική επίδοση των παιδιών. Επομένως, το κλίμα της τάξης και οι σχέσεις μεταξύ των μελών της ομάδας της τάξης επηρεάζουν ουσιαστικά την μαθησιακή πρόοδο του μαθητή. Ο τρόπος λειτουργίας αυτής της διαδικασίας στην καθημερινή σχολική πρακτική θα διευκρινιστεί στην εργασία αυτή.

Teacher-student relationships (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85132960)
Grading and marking (Students) (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85056170)
School environment (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85118326)

Σχολική επίδοση
Σχέση
Δάσκαλος- μαθητής
Relationship
Teacher - student
School performance

Νέες Μορφές Εκπαίδευσης και Μάθησης
aegean
Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών - Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού

Default License




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)