Στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτών ενηλίκων ως προς τη χρήση των νέων τεχνολογιών στη μη τυπική εκπαίδευση

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο





Στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτών ενηλίκων ως προς τη χρήση των νέων τεχνολογιών στη μη τυπική εκπαίδευση (EL)

Κόνσουλας, Γεώργιος

aegean

The purpose of this study was to investigate the attitudes and perceptions of adult educators in the use of new technologies in non-formal education. For measuring the attitudes and perceptions of adult educators it was used as a research tool questionnaire which is based on Greek Scale for Attitudes Opposite to Computers (G.S.A.C.) and the Greek Scale for Self-Efficacy in Computer Usage (G.S.SE.C.U.) The research involved 102 adult educators from the counties of Drama and Kavala, various specialties, men and women who are professionally active as adult educators in non-formal adult education as Vocational Training Schools, Vocational Training Institutes, Centers for Lifelong Learning and private colleges. The results of research showed that the majority of adult educators who participated in the completion of the questionnaire have positive attitudes about the role and use of new technologies in the educational process. The factor analysis revealed differences in attitudes and perceptions according to gender, years of use of new technologies and the degree of self-sufficiency. In addition, it revealed a number of parameters which make teachers cautious or negative on the application of new technologies in the educational process.
Σκοπός της εκπόνησης της παρούσας εργασίας ήταν η διερεύνηση των στάσεων και αντιλήψεων των εκπαιδευτών ενηλίκων της μη τυπικής εκπαίδευσης ως προς τη χρήση των νέων τεχνολογιών στη μη τυπική εκπαίδευση. Για τη μέτρηση αυτών των στάσεων και των αντιλήψεων των εκπαιδευτών ενηλίκων χρησιμοποιήθηκε ως ερευνητικό εργαλείο ερωτηματολόγιο το οποίο βασίζεται στην Ελληνική Κλίμακα για τις Στάσεις Απέναντι στους Υπολογιστές (Ε.Κ.Σ.Υ.) και στην Ελληνική Κλίμακα Αυτεπάρκειας στην Χρήση Υπολογιστή (Ε.Κ.Α.Χ.Υ.). Στην έρευνα συμμετείχαν 102 εκπαιδευτές ενηλίκων της μη τυπικής εκπαίδευσης από τους Νομούς Δράμας και Καβάλας, διαφόρων ειδικοτήτων, άνδρες και γυναίκες, οι οποίοι δραστηριοποιούνται επαγγελματικά ως εκπαιδευτές ενηλίκων σε δομές μη τυπικής εκπαίδευσης ενηλίκων όπως Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.), Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.), Κέντρα Δια Βίου Μάθησης (Κ.Δ.Β.Μ.) και ιδιωτικά Κολλέγια. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι η πλειονότητα των εκπαιδευτών ενηλίκων οι οποίοι συμμετείχαν στη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου έχουν θετικές στάσεις σχετικά με το ρόλο και τη χρήση των νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η παραγοντική ανάλυση ανέδειξε διαφορές στις στάσεις και στις αντιλήψεις τους ανάλογα με το φύλο, τα έτη χρήσης νέων τεχνολογιών και το βαθμό αυτεπάρκειας. Επιπλέον, ανέδειξε μια σειρά παραμέτρων οι οποίες καθιστούν τους εκπαιδευτικούς επιφυλακτικούς ή αρνητικούς σχετικά με την εφαρμογή των νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία.

masterThesis

Μη τυπική μάθηση (EL)
Adult education (EL)
Non-formal learning (EL)
New technologies (EL)
Εκπαίδευση ενηλίκων (EL)
Νέες τεχνολογίες (EL)


2017-08-31


2018-04-16T12:30:23Z

Ρόδος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.