Η νοηματοδότηση των σχέσεων και της επαφής της Ελλάδας με την Ευρώπη στα σχολικά εγχειρίδια στην Α'βάθμια και Β'βάθμια εκπαίδευση της Ελλάδας

This item is provided by the institution :
University of the Aegena   

Repository :
Institutional Repository Hellanicus   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η νοηματοδότηση των σχέσεων και της επαφής της Ελλάδας με την Ευρώπη στα σχολικά εγχειρίδια στην Α'βάθμια και Β'βάθμια εκπαίδευση της Ελλάδας

Κανέλλου, Κυριακή

Μαραγκουδάκης, Μανούσσος
Ναγόπουλος, Νίκος
Γιαβρίμης, Παναγιώτης

masterThesis

2017-02-22
2019-05-14T08:38:33Z

Μελετήθηκαν όλα τα βιβλία Ιστορίας στην Α βάθμια και Β βάθμια εκπαίδευση σχετικά με την νοηματοδότηση των σχέσεων και της επαφής της Ελλάδας με την Ευρώπη.
Η παρούσα εργασία με θέμα: «Η νοηματοδότηση των σχέσεων και της επαφής της Ελλάδας με την Ευρώπη στα σχολικά εγχειρίδια από την πρωτοβάθμια και δευτεροβ άθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα» έχει ως σκοπό να αναδείξει τον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζονται οι Έλληνες συγκριτικά με τους άλλους λαούς της Ευρώπης στα ελληνικά σχολικά εγχειρίδια τόσο της πρωτοβάθμιας όσο και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Education
European Union countries
Textbooks

σχολικά εγχειρίδια
Α'βάθμια και Β'βάθμια
νοηματοδότηση
Ελλάδας με την Ευρώπη
primary and secondary education books
relationship of Greece and Europe
signification

Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Κοινωνικών Επιστημών - Τμήμα Κοινωνιολογίας
Ευρωπαϊκές Κοινωνίες και Ευρωπαϊκή Ολοκλήρωση
aegean

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)