Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν να καταδείξει κατά πόσο ένα εργαλείο ή λογισμικό ψηφιοποίησης μπορεί να βελτιώσει και να ανανεώσει τη διδασκαλία της λογοτεχνίας. Για τον σκοπό αυτόν πραγματοποιήθηκε ποιοτική και πειραματική έρευνα σε ένα σχολείο της Αττικής, όπου, μέσα από μια διδακτική παρέμβαση και έπειτα από συγκέντρωση δεδομένων με τη χρήση πολλαπλών εργαλείων, αποδείχθηκαν τα ευεργετικά αποτελέσματα της αξιοποίησης των ΤΠΕ στη διδασκαλία της Λογοτεχνίας. Για τη διεξαγωγή της έρευνας ψηφιοποιήθηκε ένα μέρος του graphic novel Ερωτόκριτος και χρησιμοποιήθηκε ως εργαλείο διδασκαλίας. Μετά τη συγκέντρωση των δεδομένων ακολούθησε ανάλυση, παρουσίαση αποτελεσμάτων και προτάσεις που αφορούσαν το υπό εξέταση ζήτημα. Η παρούσα εργασία, επίσης, στηρίχθηκε σε βιβλιογραφική ανασκόπηση εννοιών και όρων που είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με το ερευνητικό κομμάτι της εργασίας, όπως τα graghic novels, η ψηφιακή αφήγηση, τα ψηφιακά κόμικς, ενώ έγινε και μια σύντομη αναφορά στο έργο Ερωτόκριτος τόσο στην κλασική όσο και στη διασκευασμένη του μορφή.
The purpose of this research was to demonstrate whether a computer program or software can upgrade the teaching methods of literature. For this purpose, a qualitative research was carried out in a school in Attica where, through a didactic intervention and after gathering data using multiple assets, the beneficial effects of the use of ICT in the teaching of Literature were proved. Due to research requirements, a part of the graphic novel Erotokritos was digitized and used as an educational software. When the data collection was completed, an analysis and a presentation of results and proposals related to the survey, followed. This thesis also relied on a bibliographic review of concepts and terms that are closely related to the survey research, such as graghic novels, digital narrative, digital comics. A brief reference to the literary work of Erotokritos, both in its classical form and in its adaptation was also made.