Αξιολόγηση αποδοτικότητας και συστήματα αμοιβών προσωπικού στον τραπεζικό κλάδο

This item is provided by the institution :
University of the Aegena   

Repository :
Institutional Repository Hellanicus   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Αξιολόγηση αποδοτικότητας και συστήματα αμοιβών προσωπικού στον τραπεζικό κλάδο

Βουνατσή, Ειρήνη

Στέλλα, Ζούντα

bachelorThesis

2017-11-04
2019-08-08T10:57:50Z

Η διαδικασία αξιολόγησης του προσωπικού για πολλούς εργαζόμενους δεν αποτελεί μια ευχάριστη και ευπρόσδεκτη διαδικασία. Η παρουσία βαθμολογίας, η έλλειψη αντικειμενικότητας και η μεροληψία αποτελούν αποθαρρυντικούς παράγοντες για την αποδοχή της από τους εργαζόμενους. Οι πλέον καινοτόμες ιδέες σχετικά με την αξιολόγηση του προσωπικού έρχονται για να συμπληρώσουν τις παραδοσιακές μεθόδους. Η έλλειψη βαθμολογίας, η συνεχής ανατροφοδότηση και συζήτηση μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένου είναι πρακτικές οι οποίες μπορούν να λειτουργήσουν θετικά και προς όφελος όλων. Τα συστήματα αμοιβών και οι παροχές προσωπικού με την σειρά τους δεν θα μπορούσαν να μείνουν στάσιμα. Μεγάλες υπερεθνικές εταιρίες και οργανισμοί παρέχουν στο προσωπικό τους πληθώρα καινοτόμων παροχών και προνομίων με αντάλλαγμα την προσέλκυση, αφενός των καλυτέρων, αφετέρου την αύξηση της απόδοσης και παραγωγικότητά τους. Η αξιολόγηση των εργαζομένων, καθώς και τα συστήματα αμοιβών των πιστωτικών ιδρυμάτων, είναι εμπλουτισμένα με καινοτόμες πρακτικές που εφαρμόζονται με ιδιαίτερη επιτυχία. Για τον λόγο αυτό, στην εργασία αυτή, παρουσιάζεται τόσο η αξιολόγηση της αποδοτικότητας, όσο και τα συστήματα αμοιβής του προσωπικού στον τραπεζικό τομέα. 
The evaluation procedure of the staff for many employees is not a happy and a welcoming one. Presence of grading, lack of objectivity and favoritism form discouraging factors for its acceptance by the employees. The most innovative ideas as to the evaluation of the personnel are here to complement the traditional methods. Lack of grading, consecutive feedback and discussion between the superior and the subordinate are practices which can act positively and to the benefit of all. Payment schemes and personnel’s benefits, therefore, couldn’t remain static. Big, international companies and organizations provide a plethora of such innovative benefits and privileges to their personnel with the exchange of drawing in not only the best but also increasing their performance and productivity. Employee appraisal, as well as the remuneration systems of credit institutions, are enriched with innovative practices that have been implemented with great success. For this reason, this paper presents both the evaluation of the efficiency and the remuneration systems of the staff in the banking sector.

Banking (URL: http://lod.nal.usda.gov/15765)
Economic efficiency (URL: http://zbw.eu/stw/descriptor/11039-4)
Evaluation (URL: http://skos.um.es/unescothes/C01444)

αξιολόγηση
αποδοτικότητα
τραπεζικός κλάδος
συστήματα αμοιβών
evaluation
banking Sector
efficiency

Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Επιστημών της Διοίκησης - Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
aegean

Default License




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)