Στρατηγική επιχειρηματικής προώθησης μέσω ερευνητικών διαφημίσεων (search advertisements) στην πλατφόρμα Google AdWords

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Αιγαίου   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ελλάνικος (Hellanicus)   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Στρατηγική επιχειρηματικής προώθησης μέσω ερευνητικών διαφημίσεων (search advertisements) στην πλατφόρμα Google AdWords

Βαφοπούλου, Πηνελόπη

Δρόσος, Δημήτριος

masterThesis

2017-07-21
2019-08-23T12:27:19Z

Η παρακάτω μελέτη εστιάζει στην στρατηγική προώθησης ερευνητικών διαφημίσεων μέσω της πλατφόρμας Google Adwords. Συγκεκριμένα θα μελετήσουμε την επίδραση του πληροφοριακού περιεχομένου της διαφήμισης στην αναγνώριση της εταιρίας (brand awareness ) και την πρόθεση αγορά του χρήστη (purchase intention ). Η ανάλυση των δεδομένων θα μας δώσει απαντήσεις σχετικά με το αν οι πρακτικές που χρησιμοποιήθηκαν για την σύνταξη των ερευνητικών διαφημίσεων είναι οι βέλτιστες και έχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα για τον συγκεκριμένο στόχο – σκοπό που συντάχθηκαν. Η συγκεκριμένη έρευνα θα βοηθήσει τους marketers αλλά και τις επιχειρήσεις να βελτιστοποιούν τα διαφημίστηκα τους μηνύματα έτσι ώστε να μπορούν πιο αποτελεσματικά να προσεγγίζουν τους δυνητικούς τους πελάτες μέσω διαδικτύου και πιο συγκεκριμένα στην πλατφόρμα Google Adwords στο Search κανάλι της. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι μέσα από την ανάλυση του κειμένου του διαφημιστικού μηνύματος στην πλατφόρμα του Google AdWords να προσδιοριστούν οι παράγοντες που επηρεάζουν θετικά και αρνητικά την απόφαση του χρήστη να κλικάρει σε μία διαφήμιση καθώς και την ιδανική μορφή που πρέπει να έχει ένα μήνυμα ανάλογα με τον στόχο και σκοπό που έχει μία επιχείρηση από την διαφημιστική της καμπάνια ( Brand Awareness – customer purchase intention) Ειδικότερα, βασικός σκοπός είναι, μέσα από τον συνδυασμό βιβλιογραφικής επισκόπησης από την επιστημονική κοινότητα και την αρθρογραφία των social media experts και από εμπειρικής έρευνα, να εντοπίσουμε τα σημεία και τους παράγοντες που θα βελτιστοποιήσουν τα διαφημιστικά μηνύματα στο Google AdWords για την αποδοτικότερη επίδραση τους στους χρήστες των μηχανών αναζητήσεις.

Internet marketing (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2005004726)
Internet advertising (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh94006992)
Google AdWords

Μαρκετινγκ
Στρατηγική
Διαφήμιση
Google
Adwords
Marketing

Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Πολυτεχνική Σχολή - Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων
Τεχνολογίες και Διοίκηση Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων
aegean

Default License




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.